Τρίτη 3 Απριλίου 2012

ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΨΑΡΡΑΣ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ

 Απαντά στον Ιάκωβο Γιακουμή 

( Εκπρόσωπο Τύπου της Συμπαράταξης)

"Άλλο φίλε μου η "νοημοσύνη" των δημοτών και άλλο η δική σου!" 

Το πλήρες κείμενο της απάντησης

Άλλο φίλε μου η "νοημοσύνη" των δημοτών και άλλο η δική σου!
Μήπως μπορείς - αν ξέρεις τι σημαίνουν οι λέξεις "βρίθει ανακριβειών"- να μας αναφέρεις έστω και μία (1) ανακρίβεια που υπάρχει στην απάντησή μας προς το Σύλλογο Μηχανικών Νάξου;
  Στα ελληνικά κύριε συνάδελφε, το: "Πιστεύουμε ότι η εκτέλεση των πιο πάνω έργων δίνει μια αναπτυξιακή πνοή στο νησί", όταν μάλιστα στην προηγούμενη παράγραφο λέμε ότι τα έργα εντάχθησαν στο ΕΣΠΑ, "βάσει μελετών που υπήρχαν από την προηγουμένη περίοδο ή ολοκληρώθηκαν τώρα", δεν σημαίνει ότι η Δημοτική Αρχή "επαίρεται" όπως δύο φορές γράφεις!
Αν στα "πασοκικά" το ερμηνεύεις έτσι ζητώ συγνώμη! Πού την είδες την "έπαρση";
Τι σχέση έχει η "είσπραξη των αυτονόητων εσόδων του Δήμου" με την ένταξη έργων στο ΕΣΠΑ;
Αφού σε ενημερώσω ότι το ΕΣΠΑ "άνοιξε" το 2007 και όχι το 2011 όπως γράφεις, θέλω να πιστεύω ότι δεν έχεις αντίρρηση πως τα 20.261.114 ευρώ, είναι περισσότερα από τα 9.156.988,13!
Καλά η τρίτη παράγραφος του Δελτίου σου, ούτε με "πασοκική" ερμηνεία δεν ερμηνεύεται.
Γιατί βρε παιδί μου δεν το γράφεις απλά να καταλάβει ο κόσμος τι θέλεις να πεις;
Τέλος, δεν βαρέθηκες κύριε συνάδελφε να ασχολείσαι με την οικογένειά μου; Αφού βλέπεις ότι το θέμα δεν "πουλάει" ούτε στους δικούς σου! Αλλά μια και επανέρχεσαι στο θέμα και όπως λές βρήκες "ιδανικό μάρτυρα υπεράσπισης των θέσεων"... σου γιατί σταναχωριέσαι;
Όσο για τις "αναθέσεις" των έργων, θέλω να σου γνωρίσω ότι παρά την πασοκική επέλαση από το 1981 στη Δημόσια Διοίκηση, αυτή - έστω και όπως την καταντήσατε - εξακολουθεί να υπάρχει!!
Γιατί λοιπόν δεν απευθύνεσαι στις αρμόδιες υπηρεσίες, τις οποίες βεβαίως ποτέ στο Πασόκ σου δεν είχατε σε υπόληψη, να σου πουν, πώς και πότε γίνονται οι απ' ευθείας αναθέσεις και ειδικότερα πώς και πότε έγιναν αυτές στην... "οικογένειά" μου;
 Η εμμονή σου εναντίον μου φίλε μου , σε βεβαιώ ότι δεν προάγει το φιλόδοξο πολιτικό σου μέλλον! Μάλλον σε αποδυναμώνει! Θα σε συμβούλευα λοιπόν, αν μου το επιτρέπεις, να προσπάθήσεις πρώτα να γίνεις αποδεκτός από τους... δικούς σας και ύστερα επιτίθεσαι με μένος εναντίον μου! Έχεις καιρό! Μπορεί να διάλεξες λάθος στόχο, αλλά φαίνεται ότι δεν απογοητεύεσαι! Είσαι προφανώς της σχολής: "Λέγε, λέγε στο τέλος κάτι μένει"!
 Γράφε λοιπόν κύριε εκπρόσωπε τύπου, γράφε!
                                                                                                                Απόστολος Κ. Ψαρράς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Αρχειοθήκη ιστολογίου