Σάββατο 12 Δεκεμβρίου 2020

«Μύθος» οι μεγάλες προσφορές την περίοδο της Black Friday...

 

Πλασματικές φέρεται να ήταν οι προσφορές για μία ακόμη χρονιά την περίοδο του Black Friday στην Ελλάδα.   
Σύμφωνα με... την Καθημερινή, το 8,32% των προϊόντων που διακινήθηκαν μέσω του Skroutz πωλήθηκαν με έκπτωση πάνω από 10%. Είναι ενδεικτικό, ότι το 87,9% των προϊόντων πωλήθηκαν στην ίδια τιμή ή σχεδόν στην ίδια τιμή με την περίοδο πριν το Black Friday, ενώ το 3,78% των προϊόντων όχι μόνο δεν διατέθηκαν με έκπτωση, αλλά πωλήθηκαν ακριβότερα.  

 Το ίδιο βέβαια συνέβη και πέρυσι, όταν το ποσοστό των προϊόντων που όντως διατέθηκαν με έκπτωση ήταν μόλις 8,5%. Φέτος, αυξήθηκαν τα προϊόντα, κυρίως βρεφικά και παιδικά είδη, που διατέθηκαν και πιο ακριβά.  

 Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τη σύγκριση που έκανε η ομάδα Business Intelligence της Skroutz, προκύπτει ότι κατά τη φετινή Black Friday το 7,71% των προϊόντων στην κατηγορία «Παιδικά – Βρεφικά» πωλήθηκε ακριβότερα σε σύγκριση με την περίοδο 7-13/11/2020. 

  Επίσης, σε ποσοστό άνω του 10% τα χριστουγεννιάτικα στολίδια/λαμπάκια/διακοσμητικά που αγοράστηκαν μέσω Skroutz διατέθηκε σε υψηλότερες τιμές την περίοδο της Black Friday.  

Αρκετά υψηλότερο είναι φέτος και το ποσοστό των προϊόντων τεχνολογίας που πωλήθηκαν ακριβότερα, 5,14% έναντι 1,6% το 2019, ενώ η κατηγορία στην οποία παρατηρείται το μικρότερο ποσοστό προϊόντων που διατέθηκαν ακριβότερα είναι αυτή των ειδών αυτοκινήτου και μηχανής (1,31% φέτος έναντι 1,4% πέρυσι).    

Τις μεγαλύτερες εκπτώσεις πάντως παρουσίασαν οι κατηγορίες «Υγεία και Ομορφιά» και «Μόδα», κατηγορίες στις οποίες πωλήθηκε με έκπτωση άνω του 10%, 12,8% και 9,84% των προϊόντων, αντιστοίχως.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Αρχειοθήκη ιστολογίου