Έγινε η προβλεπόμενη ενημέρωση στον ΕΟΔΥ και το ΕΚΑΒ-ΚΕΠΥ και δρομολογείται η αεροδιακομιδή του σε νοσοκομείο αναφοράς.
Το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό που ήρθε σε επαφή με τον ασθενή χρησιμοποίησε όλα τα μέσα ατομικής προστασίας σύμφωνα με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ, ενώ σύμφωνα με το προβλεπόμενο πρωτόκολλο διαχείρισης πραγματοποιείται ιχνηλάτηση όλων των επαφών του ασθενούς ώστε να ληφθούν τα προβλεπόμενα μέτρα».
Ο Δήμαρχος Νάξου Δημήτρης Λιάνος στα social media έγραψε για το πρώτο κρούσμα: «Δυστυχώς επιβεβαιώθηκε πριν από λίγο από το Ινστιτούτο Παστέρ το 1ο κρούσμα λοίμωξης από κορωνοϊό στο νησί μας. Ο ασθενής, ο οποίος ανήκει στις ευπαθείς ομάδες, νοσηλεύεται στο Νοσοκομείο Νάξου κι αναμένεται η αεροδιακομιδή του σε νοσοκομείο αναφοράς, ακολουθώντας πιστά τις οδηγίες του ΕΟΔΥ, ο οποίος και ιχνηλατεί τις στενές επαφές του συμπολίτη μας. Ευχόμαστε όλοι ταχεία ανάρρωση! Με ψυχραιμία, οφείλουμε όλοι να εφαρμόσουμε τα μέτρα ατομικής προστασίας και να πειθαρχήσουμε στα μέτρα περιορισμού της κυκλοφορίας. Τώρα περισσότερο από ποτέ... Μένουμε σπίτι!».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.