Την περαιτέρω αυστηροποίηση των ελέγχων στα ΚΤΕΟ σκέφτεται να ενεργοποιήσει η κυβέρνηση προκειμένου να ισοσκελίσει τις συνέπειες από την μη αντικατάσταση του στόλου των ταξί.
Το ανακοίνωσε στην Βουλή ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Νίκος Μαυραγάννης απαντώντας σε σχετική επίκαιρη ερώτηση του Σπύρου Λυκούδη.
Ο αντιπρόεδρος της Βουλής και βουλευτής του Ποταμιού ανέφερε μεταξύ άλλων ότι τα ταξί επιβαρύνουν πολύ περισσότερο από τα υπόλοιπα οχήματα το περιβάλλον.
«Συμπάσχουμε με τους οδηγούς των ταξί με δεδομέη την κρίσιμη περίοδο που περνά η χώρα αλλά πρέπει να πάρουμε πρωτοβουλίες και για την μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης» δήλωσε ο κ. Λυκούδης.
«Θα ήταν πολύ σκληρό να λέγαμε στους οδηγούς ότι πρέπει να αλλάξετε οχήματα μέχρι το 2020» απάντησε ο κ. Μαυράγαννης και διευκρίνισε ότι η πλειοψηφία του στόλου των ταξί έχει κινητήρες EURO 4 και EYRO 5, αλλά όχι της τελευταίας γενιάς (EURO 6).
Ενήμερωσε ότι το υπουργείο σκέφτεται να αυστηροποιήσει τους ελέγχους στα ΚΤΕΟ, να αυξήσει τα πρόστιμα της τροχαίας και να μην δίνει το δικαίωμα ασφάλισης σε οχήματα που δεν έχουν περάσει από έλεγχο.
Ο κ. Λυκούδης αμφισβήτησε ότι ο στόλος των ταξί είναι τόσο νέας τεχνολογίας. «Είχα την εντύπωση ότι οι κινητήρες είναι EURO 3» αντέτεινε και επέμεινε ότι πρέπει να βρεθει λύση τονίζοντας ότι η κυβέρνηση δεν ειναι για τα εύκολα αλλά και για τα δύσκολα.
«Η μόνη λύση που έχουμε είναι να δοθεί παράταση για τη μη αντικατάσταση του στόλου έως το 2020 λόγω της οικονομικής κρίσης και η αυστηροποίηση των ελέγχων στα ΚΤΕΟ» επανήλθε ο υφυπουργός και κατέληξε ότι αν όλα τα οχήματα είχαν περάσει από ελέγχους τότε θα απολαμβάναμε ένα καθαρότερο περιβάλλον.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.