Στους «16» του Πανελληνίου πρωταθλήματος κορασίδων πέρασε ο Πανναξιακός, που νίκησε με ανατροπή τον Νηρέα Καρδαμύλων και προκρίθηκε στην τελική φάση.
Με το αποτέλεσμα αυτό, ο Πανναξιακός αναδείχθηκε πρωταθλητής Αιγαίου (Ζ’Περιφέρειας) και από αύριο θα συμμετέχει στο πανελλήνιο πρωτάθλημα με αντίπαλους τον Ολυμπιακό τον Ηρακλή Κηφισιάς και τους Νέους Βύρωνα.
Έβγαλαν «ψυχή» και παρά το γεγονός ότι βρέθηκαν πίσω στο σκορ, οι κορασίδες του Πανναξιακού επικράτησαν 3-1 του Α.Σ Νηρέα, κατακτώντας το πρωτάθλημα Αιγαίου (Ζ Περιφέρειας).
Τα κορίτσια του Γιάννη Φραγκίσκου μπήκαν μουδιασμένα στο παιχνίδι χάνοντας το πρώτο σετ 25-13. Κάπου εκεί τελείωσαν τα πάντα για την Χίο, καθώς ο Πανναξιακός βελτιώνοντας υποδοχή, μπλοκ άμυνα και έχοντας καλά ποσοστά στην «κόντρα μπάλα», δεν δυσκολεύτηκε να γυρίσει το παιχνίδι, παίρνοντας τη νίκη με 3-1. «Όπλο» του Πανναξιακού το σερβίς, με τις πρωταθλήτριες Κυκλάδων να χαλούν την υποδοχή του Νηρέα σε κύρια σημεία του αγώνα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.