Ο πρόεδρος του Ολυμπιακού είχε αποδεχθεί τον προσωπικό ευτελισμό να εγκλειστεί επί τρία 24ωρα σε ένα δωμάτιο, χωρίς τηλέφωνο και δυνατότητα έστω ενός μπάνιου, είχε συμφωνήσει να δώσει 73 εκατομ ευρώ για 10ετή άδεια, είχε παραγγείλει πανάκριβα μηχανήματα από το εξωτερικό, είχε ξοδέψει πολλά χρήματα για να χτίσει γραφεία στην Παιανία, είχε κλείσει δημοσιογράφους και τεχνικούς, είχε φτάσει σε ακτίνα συμφωνίας με τον Νίκο Χατζηνικολάου και προσπαθούσε να δημιουργήσει ανταγωνιστικό ψυχαγωγικό πρόγραμμα.
Και ξαφνικά, όλα πήγαν περίπατο. Το τυχοδιωκτικό σχέδιο αγνόησης του Συντάγματος κατέρρευσεμε την απόφαση του ΣτΕ, οι σταθμοί που θα έκλειναν επειδή δεν πήραν τις «άδειες Παππά» (Alpha, Star, Mega, Epsilon) συνεχίζουν να λειτουργούν, όπως και ο Αντέννα με τον Σκάι, και το εγχείρημα Μαρινάκη έμεινε μετέωρο. Η προσπάθειά του να εξασφαλίσει από τους υπάρχοντες καναλάρχες άδεια για να εκπέμψει σήμα μέσω της Digea έπεσε στο κενό, όπως άλλωστε αναμενόταν. Σιγά που θα επέτρεπαν να μπει «σφήνα» στην έτσι κι αλλιώς χειμαζόμενη διαφημιστική αγορά…
Τώρα πιέζει την κυβέρνηση και στέλνει επιθετικά μηνύματα στο ΕΣΡ, αλλά δεν φαίνεται να τον ακούει κανείς. Απειλεί πως θα προσφύγει στην Ευρωπαική Ένωση, καταγγέλοντας τα όσα γίνονται, αλλά δεν…ανοίγει μύτη.>Πώς, λοιπόν, να μη θέλει να…πνίξει όσους τον παρέσυραν στον διαγωνισμό-παρωδία, με τη διαβεβαίωση ότι όλα έχουν ελεγχθεί νομικά και δεν θα υπάρξει κανένα πρόβλημα;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.