Δευτέρα 7 Μαρτίου 2016

Ποιος λέει την αλήθεια;

Ποιον να πιστέψω; Τον υπουργό ή την εισαγγελέα Εφετών; Προφανώς ήσαν μόνοι τους, όταν συζητούσαν. Τρίτο αυτί δε φαίνεται να υπήρχε
. Εκτός αν το είχε ο υπουργός με βάση την προηγούμενή του θητεία, στην ΚΥΠ. Αυτός, ως προϊστάμενος της Εισαγγελίας Πλημμελειοδικών Αθηνών, μεταπήδησε στις μυστικές υπηρεσίες, με απόφαση του Κωστάκη Καραμανλή.
 Εγώ πράγματι πιστεύω την εισαγγελέα Εφετών, γιατί γνωρίζω την πορεία της. Καθαρά δικαστική. Καθαρά αντικειμενική προς όλους και για όλα.
Δεν πιστεύω τον υπουργό. Γιατί γνωρίζω την πορεία του και τη δικαστική και την πολιτική.
Στη δικαστική; Αυτός δεν έθαψε για αρκετούς μήνες την υπόθεση της Vodafone; Αυτός δεν έθεσε στο αρχείο κρίσιμες πολιτικά υποθέσεις ως εισαγγελέας Πλημμελειοδικών; Αυτός ως πολιτικός δε διατύπωσε τη γεμάτη υπονοούμενα φράση, απευθυνόμενος στους δικαστές, «σας γνωρίζω όλους»;
Το θέμα είναι σοβαρό. Αποκαλύπτει μια πραγματικότητα που ταλαιπωρεί τη φαιά Δικαιοσύνη. Κάποτε θα ανοίξουν τα στόματα. Και θα ξέρουμε τι έχει συμβεί.
Η Βουλή πρέπει να ασχοληθεί με τον Παπαγγελόπουλο και το βιασμό των θεσμών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Αρχειοθήκη ιστολογίου