Κυριακή 6 Μαρτίου 2016

«Μετά το Γυμνάσιο, Τί;»

Το 1ο και 2ο Γυμνάσιο Νάξου σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κυκλάδων διοργανώνουν, τηΔευτέρα 7-3-2016, εκδήλωση με θέμα:
«Μετά το Γυμνάσιο, Τί;»
 Ομιλητής θα είναι ο Υπεύθυνος του Κέντρου Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού Κυκλάδων (ΚΕ.ΣΥ.Π) κ. Σωτήριος Τζούδας. Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί, στις 6:30μ.μ., στο Αμφιθέατρο του 1ου Γυμνασίου Νάξου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Αρχειοθήκη ιστολογίου