"H θέση του Εμποροεπαγγελματικoύ Συλλόγου Νάξου είναι σαφής. Τα καταστήματα δεν χρειάζονται περισσότερες ώρες λειτουργίας αλλά περισσότερα χρήματα οι καταναλωτές.
Καλούμε τους Συναδέλφους εμπόρους να διατηρήσουν οι ίδιοι και οι οικογένειες τους το δικαίωμα στην Κυριακάτικη Αργία και να μην δημιουργήσουν αγορά, για τις πολυεθνικές και αλυσίδες.
Παράλληλα προτρέπουμε τους καταναλωτές να γυρίσουν την πλάτη σε όλους αυτούς που θέλουν να στρώσουν τον δρόμο στις πολυεθνικές εταιρίες και τα πολυκαταστήματα με ροδοπέταλα και να αμείβουν τους εργαζόμενους με 390 ευρώ τον μήνα.
Κανένας δεν ονειρεύεται αυτό το μέλλον για την νέα γενιά και τα παιδιά μας".
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.