Μάλιστα, ο ΠΑΣ έμεινε για τρίτη συνεχόμενη χρονιά χωρίς την σχετική άδεια, ενώ θα πρέπει να θυμίσουμε ότι και πριν δυο χρόνια είχε εξασφαλίσει την συμμετοχή της στα Ευρωπαϊκά Κύπελλα αλλά δεν πήρε την πολυπόθητη άδεια.
Άδεια πήραν οι εξής ΠΑΕ:
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Σ.Φ.Π., SKODA ΞΑΝΘΗ Α.Ο., ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ ΓΦΣ, ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ ΑΘΗΝΩΝ 1923 ΑΠΣ, ΑΣΤΕΡΑΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ ΑΓΣ, Π.Α.Ο.Κ., ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ Α.Ο., ΚΑΛΛΟΝΗΣ ΑΕΛ και ΚΑΣΣΙΟΠΗ ΑΟ.
«Κόπηκαν» οι εξής ΠΑΕ:
ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ, Ο.Φ.Η., ΝΙΚΗ ΒΟΛΟΥ ΓΣ, ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ Γ.Σ., ΠΑΝΘΡΑΚΙΚΟΣ ΑΠΣ, ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ 1966, ΠΛΑΤΑΝΙΑΣ Α.Ο., ΒΕΡΟΙΑ ΓΑΣ και ΛΕΒΑΔΕΙΑΚΟΣ ΑΠΟ.
Πηγή: Sport24
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.