"λαθραίος"= αυτός που εισέρχεται σε μία χώρα χωρίς να τηρήσει τις νόμιμες διαδικασίες.
Τώρα πως διάολο η εγχώρια πολιτική κορεκτίλα έχει επιβάλλει να θεωρείται ο όρος "λαθρομετανάστης" ρατσιστικός κάνοντας ότι δεν καταλαβαίνει ότι ο όρος αναφέρεται στην ιδιότητα του μετανάστη per se και όχι φυσικά στην ιδιότητα του μετανάστη ως ανθρώπου είναι ένα ακόμα παράδοξο του ελληνικού δημόσιου διαλόγου.
Υποθέτω ότι αν συλλάβεις κάποιον στο λεωφορείο χωρίς εισιτήριο και τον αποκαλέσεις "λαθρεπιβάτη" ή αν συλλάβεις κάποιον να κάνει παράνομο εμπόριο τσιγάρων και τον αποκαλέσεις "λαθρέμπορο" πρέπει να θεωρηθείς ρατσιστής.
Είναι τα ίδια που ακούγαμε και για τον όρο "αντικομμουνιστής" που όποιος τον επικαλείται δεν μπορεί να εννοεί απλώς την ιδεολογική του αντίθεση στον κομμουνισμό, αλλά εννοεί υποχρεωτικά αυτόν που γουστάρει στρατοδικεία, πιστοποιητικά κοινωνικών φρονημάτων κι εξορίες στη Μακρόνησο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.