Δευτέρα 18 Αυγούστου 2014

ΑΜΦΙΠΟΛΗ.. Και...πολιτικοί όπως η Ραχήλ Μακρη, εχουν χάσει το μετρο.

Μου προκαλεί μεγαλη θλίψη ο τρόπος με τον οποιον ο πολιτικος κόσμος της χώρας επιχειρεί να εκμεταλλευθεί μια πολυ σημαντική ενδεχομένως αρχαιολογική ανακάλυψη στην Αμφίπολη.
 Ο Σαμαρας κι η κυβερνηση προσπαθουν επικοινωνιακά να την καπελωςουν εκ των προτέρων μπάς και κερδίσει πόντους η ΝΔ. Ο ΣΥΡΙΖΑ προσπαθεί να την υποβαθμίσει για να μην κερδίσει πόντους η ΝΔ.
 Και...πολιτικοί όπως η Ραχήλ Μακρη, εχουν χάσει το μετρο.

 Οτι κι αν κρύβεται στον τάφο της Αμφιπολης δεν μπορει κι ουτε πρέπει να γινει αντικείμενο πολιτικής εκμετάλλευσης. Σοβαρευτείτε όσο κι αν σας ειναι δυςκολο κύριοι και κυρίες της Βουλής. Η χωρα περνάει μεγαλη δοκιμασια.
 Κι εσεις παίζετε παιχνιδακια για ιδιον όφελος είς βάρος των συμφερόντων της πατρίδας και της κοινωνικής συνοχής της

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Αρχειοθήκη ιστολογίου