Εκείνοι οι έρημοι καταναλωτές , άλλα και οι άνεργοι που εναγωνίως περιμένουν μήπως και δημιουργηθεί καμιά θέση εργασίας και δουν άσπρη μέρα... άραγε τι να έλεγαν αν ήταν παρόντες ?????
Και για να μην παρεξηγιόμαστε και εγώ συμφωνώ για τα μεγαλύτερα μαγαζιά στα 200 τ.μ., αλλά αυτό να ισχύει για όλους!!!! Νάξιους και ξένους.......
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.