"Οι αυτοδιοικητικές εκλογές τελείωσαν, τα επιθυμητά αποτελέσματα για το σύστημα επετεύχθησαν και ένα ένα τα σχέδια (σκουπίδια, ανεμογεννήτριες ΤΑΙΠΕΔ) αρχίζουν να υλοποιούνται.
Σήμερα, όπως πληροφορούμαστε «συνελήφθη» μηχανικός του ΤΑΙΠΕΔ να χαρτογραφεί την περιοχή των λιμνών. Είχε προηγηθεί η γνωστή δημοσίευση στο ΦΕΚ προ ημερών.
Παράλληλα, σκοτάδι επικρατεί αφού άλλα εκμυστηρεύεται ο μηχανικός στον πρόεδρο του Αγίου Αρσενίου, άλλα ανακοινώνει ο εκπρόσωπος τύπου – Δήμαρχος Νάξου του ΤΑΠΕΔ.
Απαιτούμε:
- Άμεση σύγκλιση του Δημοτικού Συμβουλίου για να επιβεβαιωθεί και μετά τις εκλογές η ομόθυμη στάση του Ναξιακού Λαού για παραμονή της ιδιοκτησίας των παραλιών των λιμνών και των λοιπών περιοχών στην ιδιοκτησία του δημοσίου και άμεση παραχώρηση τους στο Δήμο για αξιοποίηση συμβατή με τις ιδιαιτερότητες τους.
- Άμεση μετάβαση στο ΤΑΙΠΕΔ μεγάλης διαπαραταξιακής αντιπροσωπείας για να διασφαλιστεί η εγκυρόττα όσων θα ακουστούν εκεί αλλά και να μεταφερθεί ορθά και καθαρά η απόφαση των συμπατριωτών μας για την μη μεταβίβαση των συγκεκριμένων ακινήτων.
- ‘Αμεση ενεργοποίηση έγκριτης νομικής εκπροσώπησης που θα προβεί σε όλες τις απαραίτητες νομικές ενέργειες.
- Καλούμε όλες τις συλλογικότητες των νησιών μας να διατρανώσουν ακόμα μια φορά την απόφαση τους για μη παραχώρηση σπιθαμής γης από το τόπο μας.
-Καλούμε τις Δημοτικές Παρατάξεις ΠΟΛΙΤΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΝΗΣΙΑ ΜΑΣ και ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ για κοινή δράση .
Πρέπει όλοι να κατανοήσουμε ότι ήρθε και μάλιστα πολύ γρήγορα η ώρα εξόφλησης των προεκλογικών γραμματίων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.