Κυριακή 13 Ιουλίου 2014

16ο Πανναξιακό Επιστημονικό Συνέδριο . Φαίνεται πως το θέμα δεν ήταν "πιασάρικο"

Φωτογραφία: 16ο Πανναξιακό Επιστημονικό Συνέδριο με θέμα: Περιβάλλον και Ενέργεια στη Νάξο. Οργάνωση: Ομοσπονδία Ναξιακών Συλλόγων, ΝΟΠΠΑΠΠΠΑ Δήμου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων & Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου. Οι εισηγήσεις των Ναξιωτών νέων Επιστημόνων ήταν εξαιρετικές και ελπιδοφόρες. Η διοργάνωση άψογη. Η συμμετοχή των Ναξιωτών όμως, απογοητευτική. Δεν παραβρέθηκε ούτε το Δ. Σ. του Δήμου (4 ήρθαν!). Το Πολυτεχνείο ετοιμάζει μελέτη με θέμα τη διαχείριση των στερεών αστικών απορριμμάτων στη Νάξο, όπως μας ενημέρωσε ο κ. Μάρκος Μαργαρίτης. Μπορούν να γίνουν πολλά, αν υπάρχει ενδιαφέρον και συμμετοχή. Το πιστεύουμε άραγε ως λαός, ή αφήνουμε τη ζωή μας ...στην "τύχη" της; θέμα: Περιβάλλον και Ενέργεια στη Νάξο. 
Οργάνωση: Ομοσπονδία Ναξιακών Συλλόγων, ΝΟΠΠΑΠΠΠΑ Δήμου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων & Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου.
 Οι εισηγήσεις των Ναξιωτών νέων Επιστημόνων ήταν εξαιρετικές και ελπιδοφόρες. 
Η διοργάνωση πολύ καλή.
 Η συμμετοχή των Ναξιωτών όμως, απογοητευτική. 

Δεν παραβρέθηκε ούτε το Δ. Σ. του Δήμου (4 ήρθαν!). Το Πολυτεχνείο ετοιμάζει μελέτη με θέμα τη διαχείριση των στερεών αστικών απορριμμάτων στη Νάξο, όπως μας ενημέρωσε ο κ. Μάρκος Μαργαρίτης. Μπορούν να γίνουν πολλά, αν υπάρχει ενδιαφέρον και συμμετοχή. 

1 σχόλιο:

  1. Μάλλον θέλετε να πείτε ότι η προσέλευση των Ναξιωτών ήταν απογοητευτική, διότι με τη διατύπωσή σας αδικείτε όσους συμμετείχαν.
    Το θέμα προφανώς και είναι "πιασάρικο", μήπως η περιορισμένη προσέλευση θα έπρεπε να οδηγήσει την ΟΝΑΣ και τους λοιπούς συνδιοργανωτές σε αυτοκριτική και περισυλλογή; Έγιναν όλα σωστά; Οργανωτικά δεν έγινε κανένα λάθος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Αρχειοθήκη ιστολογίου