Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου 2013

ΣΤΗΝ ΣΧΟΛΗ ΟΥΡΣΟΥΛΙΝΩΝ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΦΕΛΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ

Πρόγραμμα μαθημάτων εθελοντικής διδασκαλίας .

Σάββατο 14 Δεκεμβρίου, 5 μ.μ.: Σαπούνι με λάδι (παραδοσιακή μέθοδος).
                                                     Σαπούνι με γλυκερίνη.
Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου, 5 μ.μ.: Τεχνική της χαρτοπετσέτας (decoupage).
Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου, 5 μ.μ.: Δημιουργία και διακόσμηση κεριού.
                                                     Κεραλοιφή (παραδοσιακή συνταγή με λάδι και 
                                                     βότανα). Αρωματικό λάδι, ξύδι, αλάτι.
                                                    
Τα μαθήματα θα γίνονται στη Σχολή Ουρσουλινών, στο Κάστρο.
Τα υπόλοιπα (πλέξιμο, ραπτική, μαγειρική, ζαχαροπλαστική, κ.λ.π.) θα ξεκινήσουν μετά τις γιορτές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Αρχειοθήκη ιστολογίου