Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου 2013

ΣΤΟ ΜΠΑΡ ΤΗΣ ΕΛΛΗΣ, ΣΤΗ ΓΡΟΤΑ, ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ 21 ΔΕΚ.

Ο ΛΟΥΔΟΒΙΚΟΣ ΤΩΝ ΑΝΩΓΕΙΩΝ ΣΤΗ ΝΑΞΟ


"Το βλέμμα θέλει δυο"...μία μουσικοποιητική παράσταση με παραμύθια
 ιστορίες και τραγούδια.
Ο Λουδοβίκος των ανωγείων, πιστός στην διαφορετικότητα υπερασπίζεται 
εκείνο που δεν φαίνεται.
Χαμηλόφωνα θα διαβεί τους δρόμους της ψυχής με άξιους συνεργάτες τον 
Μανόλη Μπαρδάνη φυσαρμόνικα αφήγηση, τον Αντώνη Μυτακίδη στην κιθάρα
 και την Ζωή Ζωγράφουστο τραγούδι.
Σάββατο 21 Δεκεμβρίου στο Μπάρ της Έλλης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Αρχειοθήκη ιστολογίου