Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2013

ΣΥΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΝΑΞΟ ΚΑΙ ΣΤΑ ΓΥΡΩ ΝΗΣΙΑ

Η επιτροπή αγώνα για την υγεία στη Νάξο, Αμοργό και Μικρές Κυκλάδες, συνεδριάσει ΣΗΜΕΡΑ  Παρασκευή, 15 Φεβρουαρίου και ώρα 8:30 το βράδυ ,στην αίθουσα βιβλιοθήκης του Δημαρχείου Νάξου & Μικρών Κυκλάδων, προκειμένου να γίνει απολογισμός της κινητοποίησης της 12.02.2013 και να σχεδιαστεί η περαιτέρω δράση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Αρχειοθήκη ιστολογίου