Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2013

ΣΥΛΛΟΓΟΣ " ΠΑΝΑΓΙΑ Η ΦΛΕΡΙΟΤΙΣΣΑ "

Η Πολιτιστική Χορευτική Ομάδα Κορωνοχωρίου-Μύλων Νάξου "Παναγία η Φλεριότισσα", πραγματοποίησε την  κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας για τα παιδιά των χορευτικών ομάδων του συλλόγου. Έγινε το Σάββατο 2 Φεβρουαρίου Η επιτυχία στην προσπάθειά της, αποδεικνύεται από τη μεγάλη συμμετοχή που υπάρχει από παιδιά και νέους στα τμήματα που έχει δημιουργήσει. 
ΝΑ ΕΥΧΗΘΟΥΜΕ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Αρχειοθήκη ιστολογίου