Σε μια γεμάτη αίθουσα αποδείχτηκε πως από όλους λείπει η ενημέρωση και τέτοιες εκδηλώσεις / ενημερώσεις τις έχει ανάγκη η κοινωνία μας . Ο Νίκος Πλάτανός έδωσε έμφαση στο να καταλάβουν όλοι πως η γη είναι αυτή που μας θρέφει και εμείς την καταστρέφουμε ενώ μπορούμε να ζούμε με αυτή και να μας ζει αυτή . Τόνισε το κακό που κάνουν στην τροφική αλυσίδα η εκτεταμένη χρήση των χημικών φυτοφαρμάκων και πως όποιος θέλει πραγματικά να ασχοληθεί με την γεωργία είτε ....επαγγελματικά είτε ερασιτεχνικά χρειάζεται να έχει αυτιά να ακούει τις ανάγκες της , να έχει μάτια να βλέπει τις αντιδράσεις της και πάνω από όλα να έχει καρδιά για να αγαπάει τόσο τη φύση όσο και αυτό που κάνει .Η πρώτη αυτή συνάντηση ολοκληρώθηκε με την νομοθετική προσέγγιση των βιολογικών καλλιεργειών και προγραμματίστηκαν επόμενες συγκεντρώσεις όπου θα γίνουν ποιο εξειδικευμένες συζητήσεις για την ελιά , τα αμπέλια , τα κηπευτικά και τα φρουτόδεντρα , για τις οποίες θα υπάρχει ανακοίνωση όταν καθοριστούν οι ημερομηνίες .
ΠΗΓΗ: ΝΑΞΙΟΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.