Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου 2018

Νάξος το νησί που δίνει ευκαιρίες σε όσους τις ζητήσουν.

SERREA3Μιχάλης Ρώτας
Κατάγομαι από το μεγαλύτερο και πιο εύφορο νησί των Κυκλάδων την όμορφη Ναξο!!!
 Είμαι περήφανος που γεννήθηκα και μεγάλωσα σε αυτό τον ευλογημένο τόπο.
 Κατάγομαι από αγροτική οικογένεια και είμαι Αγρότης τέταρτης γενιάς. Ασχολούμαι με τη γη και τα ζώα από τότε που γεννήθηκα και έκανα τα πρώτα μου βήματα. Από τότε που τα πόδια μου πάτησαν στο χώμα. 
Μόλις σε ηλικία 5 ετών θυμάμαι που πήγαινα στα γελάδια και τάιζα τα μικρά μοσχαράκια!!!! Καθώς μεγάλωνα και ενώ πήγαινα στο σχολείο η αγάπη μου για τα ζώα και τα χωράφια αυξανόταν καθώς έβλεπα τον πατέρα μου με πολύ αγάπη και μεράκι να εργάζεται και ήθελα να του μοιάσω.
 Ενώ ήμουν πολύ καλός μαθητής και μου δόθηκαν ευκαιρίες να σπουδάσω ακόμα και στο εξωτερικό, εγώ θέλησα να κάτσω στα χωράφια και να δουλέψω τη γη μας. Μόλις εκπλήρωσα τις στρατιωτικές μου υποχρεώσεις το 2003 εντάχθηκα σε ένα επενδυτικό πρόγραμμα και ίδρυσα μια από τις πιο υπερσύγχρονες κτηνοτροφικές μονάδες του νησιού, χωρητικότητας 100 Βοοειδών που διατηρώ μέχρι σήμερα.
Επίσης καλλιεργώ πάνω από 100 στρέμματα με σιτηρά, δημητριακά, οπωρολαχανικά και πατάτα όπου είναι η βασική μου καλλιέργεια και εκεί επικεντρώνεται όλη η προσοχή μου, η αγάπη μου και το μεράκι μου.

Είμαι από τους ανθρώπους που πιστεύω πολύ στο νησί μας και τις δυνατότητες που έχει γι αυτό το λόγο άλλωστε ασχολήθηκα με αυτό το επάγγελμα και δεν έχω σταματήσει ποτέ όπου σταθώ και όπου βρεθώ να διαφημίζω τον τόπο μας και τα αγαθά του μέσα από συνεντεύξεις σε ΜΜΕ και σε συναντήσεις με εμπόρους και εκθέτες σε εκθέσεις σε όλη την Ελλάδα.
Η σχέση μου με την βόρεια Ελλάδα ξεκινά από παλιά, πριν ακόμα γνωρίσω την σύζυγο μου που κατάγεται από την όμορφη και φιλόξενη περιοχή των Σερρών. Στην βόρεια Ελλάδα και ιδιαίτερα στην Θεσσαλονίκη έχω αναπτύξει πολύ στενές φιλίες καθώς βρίσκονται πολλοί καλοί μου φίλοι”.
Όταν η Φωτεινή αποφάσισε να ακολουθήσει τον άνδρα της ζωής της στην Νάξο η ζωή της άλλαξε ριζικά. Από την πεδιάδα στην θάλασσα. Άλλοι άνθρωποι, άλλος τρόπος ζωής....
Ένα από τα όνειρα που έχω προσωπικά και είναι και αυτό μέσα στο φάσμα της περαιτέρω ανάπτυξης του πρωτογενούς τομέα είναι να ασχοληθώ με τον αγροτοτουρισμό. Προγραμματίζω μέσα στις επόμενες μέρες να ενταχθώ σε ένα καινούριο επενδυτικό πρόγραμμα της ευρωπαϊκής ένωσης που έχει σκοπό να αναδείξει τα προϊόντα και τις ομορφιές του τόπου μας μέσα από τη μαζική εστίαση.
 Φιλοδοξώ να κατασκευάσω μια ξενοδοχειακή μονάδα όπου ο επισκέπτης θα έχει την ευκαιρία να παρακολουθεί την καλλιέργεια των τοπικών προϊόντων και να γεύεται τα αγαθά του τόπου μας. Ως πατέρας πλέον του πρώτου μας παιδιού θα ήθελα να εξασφαλίσω στο γιο μου μια σταθερή δουλειά και όνειρο μου είναι να ακολουθήσει τα δικά μου βήματα ως αγρότης πέμπτης γενιάς πλέον!!!!!”.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Αρχειοθήκη ιστολογίου