Επιμένουν στα προβλήματα της καθημερινότητας...
Αν υπάρχει ένα πράγμα στο οποίο συμφωνούν όλοι στην στρατηγική της Χαριλάου Τρικούπη, είναι η επιμονή στα προβλήματα της καθημερινότητας. Το ...ΠΑΣΟΚ – Κίνημα Αλλαγής έχει βάλει σκοπό να βρεθεί εκ νέου στο πλάι των μη προνομιούχων και να τους εκφράσει ξανά, στην πορεία προς την ‘ολική επαναφορά’ του.
Δεν είναι τυχαίο ότι στην τελευταία του καμπάνια για το 2023, επενδύει στην αντιμετώπιση της Ακρίβειας, που καταγράφεται σταθερά στις δημοσκοπήσεις ως το νούμερο ένα πρόβλημα των πολιτών, με μία νέα καμπάνια που ‘τρέχει’ ήδη από την Παρασκευή. Από τα τέλη της προηγούμενης εβδομάδας ακόμα, το σχετικό φυλλάδιο βρίσκεται σε όλες τις Νομαρχιακές Επιτροπές του κόμματος ανά την χώρα. Σε αυτό, γίνεται λόγος μεταξύ άλλων για «πληθωρισμό απληστίας sponsored by Νέα Δημοκρατία, για μία ‘κυβέρνηση θεατή’ στην Ακρίβεια και για μισθούς κατώτερους των αναγκών των εργαζομένων, έναντι υπερκερδών για τις μεγάλες επιχειρήσεις. Προτείνονται δε, από την πλευρά του ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής, η μείωση του ΦΠΑ στα τρόφιμα, όσο διαρκεί η κρίση, η ουσιαστική αύξηση των πραγματικών μισθών, η ενίσχυση της Επιτροπής Ανταγωνισμού, οι ουσιαστικοί έλεγχοι στην αγορά και η πραγματική αλλαγή παραγωγικού μοντέλου. Την ίδια ώρα, στον σχεδιασμό της καμπάνιας που τρέχει, είναι ψηφιακή πλατφόρμα στο Facebook, όπου θα αναγράφονται συγκεκριμένα κάθε φορά στοιχεία και από κάτω οι σχετικές προτάσεις του ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής, αλλά και σελίδα στο digitalsociety.gr, όπου οι πολίτες θα μπορούν να καταγράφουν την εμπειρία ή την άποψή τους για το θέμα.
Είναι άλλωστε και ο ίδιος ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής, που περιγράφει την χώρα μας ως ‘πρωταθλήτρια στην ακρίβεια’, κατηγορώντας τον πρωθυπουργό προσωπικά πια ότι έχει εργαλειοποιήσει τον πληθωρισμό και τον έχει καταστήσει κεντρικό εργαλείο άσκησης οικονομικής πολιτικής. «Το κράτος εισπράττει δισεκατομμύρια από την υπεραπόδοση του ΦΠΑ κι επιστρέφει ένα ελάχιστο ποσό στους πολίτες μέσω των pass», λέει με κάθε ευκαιρία, κάνοντας λόγο για «πολιτική ομηρίας».
Επόμενη καμπάνια της Χαριλάου Τρικούπη, δε, αυτή που θα αποτελέσει και την προμετωπίδα του κόμματος με την έλευση του νέου έτους, είναι εκείνη για τη Στεγαστική Κρίση και την Κοινωνική Κατοικία, ένα θέμα που έχει ‘σηκώσει’ εδώ και μήνες το ΠΑΣΟΚ – Κίνημα Αλλαγής και προσωπικά ο Νίκος Ανδρουλάκης. Σύμφωνα με την Χαριλάου Τρικούπη δεν μπορεί να συνεχίσει να υπάρχει golden visa, τη στιγμή που έχει ήδη κορεστεί το κέντρο, με αποτέλεσμα να μην βρίσκουν σπίτι οι νέες οικογένειες, πράγμα που σαφώς επιβαρύνει την ποιότητα της ζωής τους. Βασική πρόταση του ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής εδώ είναι η κατάργηση ή έστω η αναστολή της golden visa, αλλά και μια σειρά άλλα μέτρα, τα οποία θα παρουσιαστούν διεξοδικά στις αρχές του έτους, οπότε και θα αρχίσει να ‘τρέχει’ η νέα μεγάλη καμπάνια του κόμματος. Πάντως και για το οξύ στεγαστικό πρόβλημα, κυρίως στο κέντρο της Αθήνας, όπου μέσω της golden visa και της βραχυχρόνιας μίσθωσης έχουν γίνει πολυκατοικίες – ξενοδοχεία, καθιστώντας εξαιρετικά δύσκολη την εύρεση κατοικίας σε νέα παιδιά, ο Νίκος Ανδρουλάκης έκανε λόγο για ένα πρόβλημα με ονοματεπώνυμο …«Κυριάκος Μητσοτάκης»...
matrix24.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.