Τετάρτη 20 Ιουλίου 2022

Ο ΒΑΣΙΛΗΣ ΣΟΦΙΚΙΤΗΣ ΣΤΟ ΒΑΘΡΟ ΤΟΥ ΝΙΚΗΤΗ

 


Ο Βασίλης το απόγευμα της Παρασκευής με χρόνο 4.22.22 κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο στα 400 μικτή και γέμισε χαμόγελα την ελληνική αποστολή.

Μπορείτε κάτωθι να διακρίνεται τις όμορφες στιγμές του αθλητή στο βάθρο της μεγάλης αυτής διοργάνωσης.

Ο Βασίλης – σημειωτέον – ήταν άρρωστος πριν φύγει από την Ελλάδα και όλοι ανησυχούσαν για το βαθμό ετοιμότητας και την επίτευξη του στόχου.

Συγχαρητήρια στο Βασίλη.

Μιλώντας στο pisina.net μετά την απονομή του μεταλλίου ο Βασίλης τόνισε:

«Είμαι πολύ ικανοποιημένος από την προσπάθεια μου και το αποτέλεσμα. Είχα δουλέψει πολύ όλη τη χρονιά με τους προπονητές μου και το υπόλοιπο γκρουπ που προπονούμαστε καθημερινά μαζί.


Είχα κάποια προβλήματα υγείας που έθεσαν σε αμφιβολία τη συμμετοχή μου στους αγώνες αλλά τελικά όλα πήγαν κατ’ ευχήν.

Θέλω να ευχαριστήσω τους προπονητές μου Ακη Οικονόμου, Νίκο Φλεριανό, τον προπονητή φυσικής κατάστασης Αλέξανδρο Προβολισιάνο και να αφιερώσω το μετάλλιο αυτό στην οικογένειά μου που με έχουν στηρίξει όλα αυτά τα χρόνια».

Λίγο αργότερα συμπλήρωσε στην επίσημη σελίδα της ΚΟΕ: 

«Ήταν μια πολύ δύσκολη και απαιτητική κούρσα. Ήξερα ότι έχω έναν πολύ καλό χρόνο, αλλά ο αγώνας είναι αγώνας, πόσο περισσότερο ένας τελικός. Το πάλεψα μέχρι το τέλος, μπόρεσα και κρατήθηκα, άντεξα στην επίθεση του  Τσέχου αλλά και του Σλοβάκου και κατέκτησα το μετάλλιο. Είμαι πανευτυχής, δεν μπορώ να σας το περιγράψω».


 «Με τους δυο προπονητές μου - συνεχίζει - τον Άκη Οικονόμου και τον Νίκο Φλεριανό, στοχεύσαμε σε αυτή τη διοργάνωση. Δώσαμε μεγάλη βαρύτητα. Νομίζω τους έκανα και αυτούς χαρούμενους και περήφανους», συνεχίζει.

Ο Βασίλης, δεν ξεχνάει όμως κανένα:

«Θέλω επίσης να ευχαριστήσω τον γυμναστή μου Αλέξανδρο Προβολιτσιάνο, που αποτελεί τεράστιο στήριγμά μου, τον φυσιοθεραπευτή μου Μιχάλη Κοντιζά, τον Ολυμπιακό για την εμπιστοσύνη του. Ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ στην Κολυμβητική Ομοσπονδία για το κλιμάκιο που λειτουργεί στο κολυμβητήριο στο ΟΑΚΑ. Με βοήθησε αφάνταστα. Ήταν, είναι πολύ σημαντικό να είσαι κάθε μέρα με όλα τα παιδιά μαζί, να σε στηρίζουν, να σε βοηθάνε, να λειτουργούν ενθαρρυντικά, είμαστε στη κυριολεξία μια ομάδα».

Το μετάλλιο το αφιερώνει «Στην οικογένεια μου. Με στηρίζει από μικρό, σε κάθε μου απόφαση». Και πλέον, έχει ήδη θέσει τον νέο στόχο που είναι «Το Παγκόσμιο Νέων, που θα προσπαθήσω και εκεί για κάτι πολύ καλό».

Pisina.net

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Αρχειοθήκη ιστολογίου