Τετάρτη 30 Δεκεμβρίου 2020

Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής 2021 του Δήμου Νάξου & Μικρών Κυκλάδων


 "Κύριος στόχος του προγράμματος είναι η ενδεδειγμένη και αποδοτικότερη προβολή των νησιών του Δήμου μας αλλά και των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται σε αυτά, για την επιτυχία βέλτιστων αποτελεσμάτων, στην αύξηση της τουριστικής ζήτησης, στη γεωγραφική διασπορά των επισκεπτών εντός των νησιών, την προσέλκυση τουριστών υψηλής ποιότητας, στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, στην αύξηση του αριθμού των επαναλαμβανόμενων τουριστών, στην προώθηση νέων επιλογών σχετικών με το θεματικό τουρισμό." 

"Το πρόγραμμα περιλαμβάνει δράσεις οι οποίες ακολουθούν τις τάσεις του σύγχρονου Τουριστικού Μarketing συμπεριλαμβανομένου του σχεδιασμού και της εκπόνησης στρατηγικής. Περιλαμβάνονται επίσης δράσεις τουριστικής προβολής στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό αξιοποιώντας όλα τα σύγχρονα μέσα προβολής και ενημέρωσης, υλοποιώντας συγκεκριμένες ενέργειες συμπεριλαμβανομένης και της στελέχωσης των εκθεσιακών συμμετοχών στις κύριες αγορές του εξωτερικού, της οργάνωσης προωθητικών ενεργειών και γενικά της χρήσης όλων των απαραίτητων «εργαλείων» προσέγγισης των αγορών – στόχων. Τέλος το πρόγραμμα μας είναι εναρμονισμένο με τους στόχους και τις πρακτικές της τουριστικής προβολής που έχει υιοθετήσει ο ΕΟΤ αλλά και η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου".

Τα προηγούμενα επισήμανε ο αντιδήμαρχος Βαγγέλης Κατσαράς (ακούστε εδώ το Ηχητικό) και συνέχισε παρουσιάζοντας τους βασικούς άξονες του προγράμματος, καθώς και τις δράσεις που περιλαμβάνει.

Όπως επισημάνθηκε στη συνεδρίαση από δημοτικούς συμβούλους της αντιπολίτευσης το πρόγραμμα δεν είναι κοστολογημένο αφού ακόμη δεν έχει συζητηθεί και κατ' επέκταση δεν υπάρχει εγκεκριμένος προϋπολογισμός του Δήμου για το 2021 και τα ποσά που αναφέρθηκαν για το πρόγραμμα τουριστικής προβολής, είναι ενδεικτικά.

Ακούστε εδώ τις τοποθετήσεις των δημοτικών συμβούλων

ΒΑΣΙΚΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Οι βασικοί άξονες του προγράμματος καλύπτουν ένα μεγάλο μέρος των διαθέσιμων εργαλείων και τεχνικών για την προβολή του τουριστικού προϊόντος Δήμου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων, ενώ αξιοποιείται σαν κυρίαρχο στοιχείο η προβολή της πολιτισμικής και ιστορικής ταυτότητας των νησιών του, σε συνδυασμό με μορφές εναλλακτικού τουρισμού που συνθέτουν το τουριστικό προϊόν.

Το Ετήσιο Πρόγραμμα Τουριστικής Προβολής και Ανάπτυξης Δήμου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων για το έτος 2021

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει το σύνολο των ενεργειών προβολής του Δήμου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων , αναλύοντας τους βασικούς άξονες σε επιμέρους ενότητες, με συγκεκριμένες δράσεις.

Οι δράσεις που προτείνονται από το Τμήμα Τουρισμού του Δήμου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων έχουν ως στόχο την ανάδειξη του συγκριτικού πλεονεκτήματος του τουριστικού προϊόντος της Νάξου, της Σχοινούσας, των Κουφονησίων , της Ηρακλειάς και της Δονούσας.

Συγκεκριμένα προτείνονται:

1. Εξειδικευμένες προσφερόμενες υπηρεσίες και ειδικές δράσεις προβολής (Πρακτική Υποστήριξη γραφείου Τουρισμού).
i) Ανάλυση τουριστικού προορισμού. Καταγραφή του τουριστικού προϊόντος , καταγραφή και επεξεργασία της αντίληψης των επισκεπτών σύμφωνα με διαθέσιμες πηγές ,διαθέσιμες τάσεις και στατιστικές του εξωτερικού περιβάλλοντος , ανάλυση σκεπτικού επικοινωνίας και προβολής για το πρόγραμμα προβολής.
ii) Προεργασία τουριστικής προβολής. Ανάλυση στρατηγικής τουριστικής προβολής , καταγραφή εργαλείων προβολής , εισηγήσεις για δράσεις προβολής και για οργάνωση πρωτότυπων προωθητικών ενεργειών.
iii) Δημόσιες Σχέσεις & Εκθέσεις. Προγραμματισμός δημοσιογραφικών ταξιδιών , προσέλκυση τηλεοπτικής εκπομπής και εκπροσώπηση του Δήμου σε διεθνείς τουριστικές εκθέσεις.
iv) Επικοινωνία και Δημοσιότητα. Υποστήριξη στη διαμόρφωση κειμένων δημοσιότητας και σε υποστήριξη σε επίπεδο Γραφείου Τύπου .

Εκτιμώμενη δαπάνη: 15.000 ευρώ

2. Διαδικτυακό Μάρκετινγκ και προώθηση μέσω Διαφημίσεων

i) Συντήρηση ιστοσελίδας www.naxos.gr για το έτος 2021
ii) Προώθηση ιστοσελίδας με τεχνικές SEO
iii) Διαχείριση λογαριασμών στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης για το έτος 2021
iv) Διαφημιστικές Καμπάνιες σε Facebook / Instagram Ads v) Διενέργεια Διαγωνισμών στα Social Media (Social Media Contests)
vi) PR Marketing vii) Influencer Marketing
viii) YouTube Advertising
ix) Ανάπτυξη – εμπλουτισμός λογαριασμών στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Εμπλουτισμός και ανάπτυξη λογαριασμών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με ανάρτηση photo, επιλογή επεξεργασία και ανάρτηση φωτογραφιών.
x) Καθημερινή διαχείριση των βασικών λογαριασμών στα social media. Δημιουργία social media calendar με συνεχή παρακολούθηση σχολίων των χρηστών και πραγματοποίηση αναρτήσεων.
xi) Επιπλέον ενέργειες προώθησης μέσω διαφημίσεων και αφιερώσεων σε εθνικά και διεθνή blogs και sites.

Εκτιμώμενη δαπάνη: 13.000 ευρώ

3. Δημιουργία προωθητικών spots viral video

Ετήσια βιντεοσκόπηση εστιάζοντας στο τι μπορεί να κάνει ο ταξιδιώτης ερχόμενος στη Νάξο και τις Μικρές Κυκλάδες.

Ενδεικτικά: - Δρώμενα Χριστουγέννων, Δρώμενα Αποκριάς, Πάσχα πολιτιστικές εκδηλώσεις, Σμύριδα, Πρωτογενή τομέα, γαστρονομία, παραγωγή πατάτας, Τυρί, μάζεμα ελιές, Ελαιοτριβείο Εγγαρών, Τρύγος, κρασί, καζανοβγαληματα - ρακιτζια, Αρχαιολογικά Μνημεία, Γάμοι, Διασκέδαση – Φαγητό και Ύπνο
• Παρουσίαση των δραστηριοτήτων στο νησί μέσα από μουσικά βίντεο δράσης που θα κάνει το θεατή να θέλει να το ζήσει.
Ενδεικτικά: - Windsurfing, Kiteboarding, Sailing, Canoe kayak, SUP, Scuba diving, Jet Ski, Running, Trekking, Climbing, Hiking, Cycling, Mountain Biking, Trail Running, Motocross.
• Δημιουργία διάφορων σποτ με σενάριο τα οποία θα παρουσιάζουν τη Νάξο και τις Μικρές Κυκλάδες. Καθώς επίσης και άλλα θεματικά βίντεο ανάλογα το target group που θέλουμε να απευθυνθούμε.

Εκτιμώμενη δαπάνη: 24.000 ευρώ

4. Διοργάνωση συνεδρίων, ημερίδων, εκδηλώσεων

Διοργάνωση εκδηλώσεων με αντικείμενο τις ενναλακτικές μορφές τουρισμού που προσφέρει η Νάξος ως επιλογή στους δυνητικούς επισκέπτες της.

Εκτιμώμενη δαπάνη: 3.000 ευρώ

5. Επιμορφωτικές δράσεις – Σεμινάρια

Η διοργάνωση σεμιναρίων στόχο έχουν την περαιτέρω αναβάθμιση του επιπέδου των προσφερόμενων τουριστικών υπηρεσιών από τους επαγγελματίες των διαφόρων κλάδων του τουρισμού.

Εκτιμώμενη δαπάνη: 10.000 ευρώ

6 . Φωτογράφιση για εμπλουτισμό του ψηφιακού περιεχομένου

Ετήσια φωτογράφιση εστιάζοντας στο τι μπορεί να κάνει ο ταξιδιώτης ερχόμενος στη Νάξο και τις Μικρές Κυκλάδες με συμμετοχή προσώπων.

Εκτιμώμενη δαπάνη: 10.000 ευρώ

7 . Δημιουργία εφαρμογής (Mobile application) Τουριστικού ημερολογίου

Η εφαρμογή θα αποτελεί μία ολοκληρωμένη υπηρεσία που θα παρέχει τη δυνατότητα στον επισκέπτη μέσω του κινητού του τηλέφωνου να λαμβάνει στοιχεία για την πόλη και να αναζητά πληροφορίες για τον Δήμο απευθείας από την συσκευή του. Οι κύριες λειτουργίες της εφαρμογής θα πρέπει να είναι διαθέσιμες με ή χωρίς τη σύνδεση σε δίκτυο internet.

Εκτιμώμενη δαπάνη: 24.000 ευρώ

8. Δίκτυο Μονοπατιών

Στα πλαίσια ολοκλήρωσης της δράσης που αφορά την συνολική και πλήρης καταγραφή του δικτύου μονοπατιών προκειμένου για την ολοκλήρωση της εθνικής πιστοποίησης θα απαιτηθούν επίσης:

8α. Σήμανση μονοπατιών και περιηγητικών διαδρομών (Προμήθεια Πινακίδων ενημέρωσης).

Εκτιμώμενη δαπάνη: 30.000 ευρώ

8β. Εργασίες βελτίωσης βατότητας Μονοπατιών μέσω μικρών τεχνικών έργων

Εκτιμώμενη δαπάνη: 20.000 ευρώ

9. Επανασχεδιασμός και επανακτύπωση προωθητικού υλικού

Παραγωγή προωθητικού υλικού όπως επανασχεδιασμός και επανεκτύπωση του κεντρικού εντύπου προβολής του Δήμου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων.

Εκτιμώμενη δαπάνη: 8.000 ευρώ

10. Ζωντανές Μεταδόσεις σε Ελληνικά και Διεθνή Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης

Προκειμένου να προβάλει η Νάξος και οι Μικρές Κυκλάδες τα ήθη και τα έθιμα τους, τον πολιτισμό τους, τις παραλίες, διάφορες πολιτιστικές εκδηλώσεις, γαστρονομία, και ότι άλλο αποτελεί πόλο έλξης των ταξιδιωτών έτσι ώστε να τα επισκεφτούν, επιβάλλεται να υπάρξουν ζωντανές μεταδόσεις στα Ελληνικά και τα Διεθνή Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης ανάλογα με τα θέματα που θέλουμε να προβάλουμε (ενδεικτικά πεζοπορία, γαστρονομία και γάμοι).

Εκτιμώμενη δαπάνη: 5.000 ευρώ

11. Διοργάνωση press και fam trips

Ο Δήμος Νάξου και Μικρών Κυκλάδων καλείται να συνεχίσει τη φιλοξενία δημοσιογράφων καθώς και τη διοργάνωση ομαδικών press trips στο πλαίσιο των επαφών με τα ελληνικά και τα διεθνή Μ.Μ.Ε., υπό την προϋπόθεση της δυνατότητας πραγματοποίησης τους λόγω της επιβολής υγειονομικών μέτρων. Πρόκειται για ένα από τα πιο αποτελεσματικά εργαλεία μάρκετινγκ καθώς η φιλοξενία του κατάλληλου δημοσιογράφου ή blogger μπορεί να εξασφαλίσει προβολή όλων των νησιών σε ένα κοινό εκατοντάδων χιλιάδων ή εκατομμυρίων ανθρώπων.
Προτείνεται να διερευνηθεί η θεματολογία των δημοσιογραφικών επισκέψεων και να γίνεται ένα followup με τους δημοσιογράφους ως προς τον βαθμό ικανοποίησης τους καθώς και ως προς τη δημοσίευση των άρθρων τους.

Εκτιμώμενη δαπάνη: 8.000 ευρώ

12. Συμμετοχή σε τουριστικές εκθέσεις

Εκτιμώμενη δαπάνη: 1.000 ευρώ

13. Επανασχεδιασμός ιστοσελίδας

Η ιστοσελίδα του Δήμου τόσο ως προς τη δομή όσο και ως προς το περιεχόμενο της είναι ιδιαίτερα σημαντική ως εργαλείο μάρκετινγκ και χρήσιμη για τους επισκέπτες. Δεδομένου ότι η σχεδίαση της έγινε προ επταετίας απαιτείται η εικαστική ανανέωσή της όπως επίσης η προσθήκη κάποιων επιπλέον λειτουργιών (π.χ. travel planner, map) αλλά και η ποιοτική αναβάθμιση του περιεχομένου της. Μια ενδεικτική πρόταση ανανέωσης είναι η χρήση τερματικών σελίδων , δηλ. κάθε στοιχείο και σημείο τουριστικού ενδιαφέροντος να έχει τη δική του αναλυτική σελίδα και να μην ξεδιπλώνεται στην οθόνη με mouse-over το περιεχόμενο κάθε νησιού, όπως συμβαίνει τώρα.

Εκτιμώμενη δαπάνη: 10.000 ευρώ

14. Υπηρεσίες συντονισμού και σχεδιασμού του Προγράμματος Τουριστικής Προβολής

Ένα στρατηγικό πλάνο επιχειρησιακής πολιτικής στον τουρισμό για ένα προορισμό όπως η Νάξος και οι Μικρές Κυκλάδες , απαιτεί τον ακριβή συντονισμό και την καθοδήγηση όλων των εμπλεκόμενων τοπικών και οικονομικών φορέων με την υποστήριξη εξειδικευμένου ειδικού σε θέματα. Στόχος πρέπει να είναι, για την νέα δύσκολη χρονιά αλλά και για τα επόμενα χρόνια, η προσαρμογή στα νέα δεδομένα που θα διαμορφωθούν από την όποια εξέλιξη την πανδημίας και που σίγουρα θα αναδιοργανώσουν την παγκόσμια τουριστική αγορά.

Εκτιμώμενη δαπάνη: 8.000 ευρώ

15. Διαφημιστικές καταχωρήσεις σε έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα τουριστικού ενδιαφέροντος

Για την ενίσχυση της προβολής η υλοποίηση στοχευμένων διαφημιστικών καταχωρήσεων σε τουριστικά έντυπα, in flight έντυπα, έντυπες εκδόσεις αεροδρομίων και σε ηλεκτρονικά μέσα μαζικής ενημέρωσης εκτιμάται απαραίτητη. Πιο συγκεκριμένα προτείνονται:
Διαφημιστικές καταχωρήσεις σε in flight έντυπα αεροπορικών εταιρειών.
Διαφημιστικές καταχωρήσεις σε έντυπα αεροδρομίων.
Διαφημιστικές καταχωρήσεις σε εθνικά και σε διεθνή Μ.Μ.Ε.
Διαφημιστικές καταχωρήσεις σε εθνικά και σε διεθνή blogs και sites.
Εκτιμώμενη δαπάνη : 10.000,00 ευρώ.

16. Ανάδειξη της τοπικής γαστρονομίας και των τοπικών προϊόντων

• Σε συνεργασία με τοπικούς φορείς (σωματεία) διοργάνωση cooking lessons στο πλαίσιο δράσεων
γνωριμίας με την τοπική κουζίνα.
• Σε συνεργασία με τοπικούς αγροτικούς συνεταιρισμούς και τοπικούς Πολιτιστικούς Συλλόγους,
διοργάνωση Φεστιβάλ προώθησης και προβολής των αγροδιατροφικών και παραδοσιακών προϊόντων της
Νάξου , όπου θα παρουσιαστεί το «καλάθι» των Ναξιακών προϊόντων συνδέοντας έτσι τα προϊόντα του
πρωτογενούς και του δευτερογενούς τομέα με τον τουρισμό και την γαστρονομία.

Εκτιμώμενη δαπάνη: 5.000 ευρώ.

Οι δαπάνες υλοποίησης του προγράμματος θα καλυφθούν από ιδίους πόρους του Δήμου και θα βαρύνουν τις πιστώσεις στον προϋπολογισμό του έτους 2021, όπως αναλυτικά αναφέρονται στον παρακάτω πίνακα:

Newsroom Cyclades Voice

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Αρχειοθήκη ιστολογίου