Κράνος για όσους κάνουν ποδήλατο αλλά και σειρά αλλαγών μέσω νέων κανόνων για όσους κινούνται στους δρόμους. Με το νομοσχέδιο που παρουσίασαν ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής και ο υφυπουργός Γιάννης Κεφαλογιάννης, ορίζονται ενιαίοι κανόνες για την κατάρτιση των ΣΒΑΚ, προκειμένου να αποτελέσουν μοχλούς βελτίωσης των συνθηκών της αστικής και περιαστικής κινητικότητας, στην κατεύθυνση υλοποίησης του Σχεδίου Δράσης της ΕΕ για αύξηση της υιοθέτησης τέτοιων σχεδίων στην Ευρώπη.
Οι κανόνες κυκλοφορίας για τη μικροκινητικότητα, που είναι εξαιρετικά επίκαιροι μετά και το τραγικό δυστύχημα στην Κρήτη που στοίχισε τη ζωή ενός 11χρονου αγοριού, ρυθμίζονται
στο δεύτερο μέρος του νομοσχεδίου, μέσω, κυρίως, τροποποιήσεων των αντίστοιχων άρθρων του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (ΚΟΚ).
Κανόνες για πατίνια, rollers, skate boards
Όλα τα οχήματα μικροκινητικότητας (ηλεκτρικά πατίνια, τροχοπέδιλα (rollers), τροχοσανίδες (skate boards), αυτοεξισορροπούμενα οχήματα (όπως Segway) ομαδοποιούνται σε μια κατηγορία. Πρόκειται για τα λεγόμενα Ελαφρά Προσωπικά Ηλεκτροκίνητα Οχήματα (ΕΠΗΟ).
Εισάγονται ρυθμίσεις για τη κυκλοφορία τους, στη βάση αξιολόγησης και συγκριτικής μελέτης άλλων χωρών, με βάση την ταχύτητα που αναπτύσσουν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.