Απελευθέρωση των επιστροφών!...
Το ενδεχόμενο κατάργησης του ποσοστού των επιστροφών επανέρχεται στη διαφημιστική αγορά.
Ως σήμερα υπάρχει ένα ανώτατο όριο εκπτώσεων 9,9%, το οποίο επιβλήθηκε με τον ν. 2328/1995, με την υπογραφή του...
Ευάγγελου Βενιζέλου, και μειώθηκε από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ στο 4%. Η διάταξη εξακολουθεί να παράγει πολλές στρεβλώσεις στην αγορά, αφού δεν επιτρέπει στους τηλεοπτικούς σταθμούς να δώσουν ευθέως μεγαλύτερες εκπτώσεις στους διαφημιζόμενους και τα media shops, δημιουργώντας ένα καθεστώς αθέμιτου ανταγωνισμού.
Στην Ελλάδα, ο κλάδος των ΜΜΕ έχει πλήθος αναλυτικών ρυθμίσεων και δεσμεύσεων, συγκριτικά με την υπόλοιπη οικονομία, ενώ αντιθέτως οι πολυεθνικές εταιρείες ψηφιακής επικοινωνίας που εισπράττουν διαφήμιση από την Ελλάδα δεν έχουν κανέναν περιορισμό.
Αυτό που συζητείται πλέον είναι η κατάργηση του ποσοστού των επιστροφών, ώστε κάθε Μέσο να διαπραγματεύεται ελεύθερα τις εκπτώσεις που θα προσφέρει και ταυτόχρονα, επί των συναλλαγών αυτών, να είναι μόνη αρμόδια η εφορία, όπως ισχύει και στην υπόλοιπη οικονομία.
Προηγήθηκε ο επίσης προβληματικός ν. 4472/2014 («νόμος Σταμάτη»), περί απευθείας συναλλαγών, ο οποίος δεν εφαρμόστηκε πότε, που μετέτρεπε τους τηλεοπτικούς σταθμούς σε media shops.
Ακολούθησε η νομοθετική παρέμβαση της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ (ν. 4487/2017) και η τροποποίησή της, περί αγοράς και πώλησης χρόνου μέσω μιας ψηφιακής πλατφόρμας, με τη συμμετοχή ΣΔΕ – ΕΔΕΕ, ΕΙΤΗΣΕΕ και ΕΡΤ. Και ο νόμος αυτός δεν έχει εφαρμοστεί, αφού έχει σειρά πρακτικών ζητημάτων, ενώ παράγει νέα ψηφιακή γραφειοκρατία...
typologies.gr
Ως σήμερα υπάρχει ένα ανώτατο όριο εκπτώσεων 9,9%, το οποίο επιβλήθηκε με τον ν. 2328/1995, με την υπογραφή του...
Ευάγγελου Βενιζέλου, και μειώθηκε από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ στο 4%. Η διάταξη εξακολουθεί να παράγει πολλές στρεβλώσεις στην αγορά, αφού δεν επιτρέπει στους τηλεοπτικούς σταθμούς να δώσουν ευθέως μεγαλύτερες εκπτώσεις στους διαφημιζόμενους και τα media shops, δημιουργώντας ένα καθεστώς αθέμιτου ανταγωνισμού.
Στην Ελλάδα, ο κλάδος των ΜΜΕ έχει πλήθος αναλυτικών ρυθμίσεων και δεσμεύσεων, συγκριτικά με την υπόλοιπη οικονομία, ενώ αντιθέτως οι πολυεθνικές εταιρείες ψηφιακής επικοινωνίας που εισπράττουν διαφήμιση από την Ελλάδα δεν έχουν κανέναν περιορισμό.
Αυτό που συζητείται πλέον είναι η κατάργηση του ποσοστού των επιστροφών, ώστε κάθε Μέσο να διαπραγματεύεται ελεύθερα τις εκπτώσεις που θα προσφέρει και ταυτόχρονα, επί των συναλλαγών αυτών, να είναι μόνη αρμόδια η εφορία, όπως ισχύει και στην υπόλοιπη οικονομία.
Προηγήθηκε ο επίσης προβληματικός ν. 4472/2014 («νόμος Σταμάτη»), περί απευθείας συναλλαγών, ο οποίος δεν εφαρμόστηκε πότε, που μετέτρεπε τους τηλεοπτικούς σταθμούς σε media shops.
Ακολούθησε η νομοθετική παρέμβαση της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ (ν. 4487/2017) και η τροποποίησή της, περί αγοράς και πώλησης χρόνου μέσω μιας ψηφιακής πλατφόρμας, με τη συμμετοχή ΣΔΕ – ΕΔΕΕ, ΕΙΤΗΣΕΕ και ΕΡΤ. Και ο νόμος αυτός δεν έχει εφαρμοστεί, αφού έχει σειρά πρακτικών ζητημάτων, ενώ παράγει νέα ψηφιακή γραφειοκρατία...
typologies.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.