ΑΙΤΗΜΑΤΑ
• Υποχρεωτική και τακτική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών από κατάλληλους ανθρώπους με σκοπό την καλύτερη και ποιοτικότερη διεξαγωγή του μαθήματος. Επίσης απαραίτητος είναι ο έλεγχος των καθηγητών σε περίπτωση αμέλειας των καθηκόντων τους και εκμετάλλευσης της αδικαιολόγητης και ασύδοτης ελευθερίας που τους παρέχει το κράτος.
o Όλοι οι εργαζόμενοι αξιολογούνται σχεδόν καθημερινά . Είναι λοιπόν παράλογο έως καταστροφικό να μην αξιολογείται το έργο των εκπαιδευτικών και το αποτέλεσμα της δουλειάς του.
• Διορισμός καθηγητή ελεύθερου σχεδίου (εξεταζόμενο μάθημα πανελληνίων) .
• Υπάρχει παντελής αδιαφορία του κράτους για την εκπαίδευση με αποτέλεσμα την υποβίβαση της δημόσιας παιδείας και την στροφή των μαθητών σε φροντιστήρια
• Διορισμένος ψυχολόγος από το κράτος σε κάθε σχολείου για την στήριξη και παρακολούθηση των εκπαιδευτικών και των μαθητών .
• Οι καθηγητές να αναλαμβάνουν τη διεξαγωγή μαθημάτων τα οποία ειδικεύονται με βάση το πτυχίο τους . Δεν γίνεται να υποχρεώνονται καθηγητές να καλύπτουν ελλείψεις εκτός του πεδίου γνώσεων τους διακινδυνεύοντας την τύχη των παιδιών .
• Έντονη ανασφάλεια των μαθητών λόγω διαρκών μετατροπών του συστημάτων γενικών εξετάσεων και ειδικότερα των πανελληνίων .
Απαιτείται καλός σχεδιασμός και λεπτομερής μελέτη για την εφαρμογή ενός συστήματος το οποίο δεν θα χρειάζεται να αλλάζει κάθε 2-3 χρόνια ή όταν αλλάζει η κυβέρνηση.
• Τα αιτήματα και τα έγγραφα της διοίκησης του σχολείου δεν παίρνουν απάντηση καταργώντας οποιαδήποτε διέξοδο βελτίωσης της λειτουργίας του λυκείου.
• Στο λύκειο έχει παρατηρηθεί ένας ανταγωνισμός των καθηγητών λόγω προσωπικών αιτιών. Κάτι που μεταφέρεται στην τάξη κατά τη διάρκεια των μαθημάτων με αντιπαιδαγωγικό και κάποιες φορές προκλητικό τρόπο με συνέπεια τη δυσανασχέτηση των μαθητών .
• Επαναλαμβανόμενα δείγματα ρατσισμού, από μικρό αριθμό καθηγητών, με ενδεχόμενες διακρίσεις των μαθητών λόγω καταγωγής ή μαθητικών επιδόσεων
• Η κυβέρνηση να εξασφαλίσει την απαραίτητη χρηματοδότηση για να λειτουργούν τα σχολεία μας κανονικά. Κανένα σχολείο χωρίς θέρμανση! Αφορολόγητο πετρέλαιο και φυσικό αέριο σε όλα τα σχολεία (προνόμιο που έχουν οι εφοπλιστές, αλλά όχι τα σχολεία…)
• Δημιουργική αξιοποίηση του προαυλίου με την καλλιέργεια λαχανικών και φύτευση λουλουδιών και δέντρων με σκοπό τη σκιά (μιας και ζούμε στην χώρα του μόνιμου ήλιου) και το υγιές και καλαίσθητο περιβάλλον.
• Καλύτερη τροφοδότηση ειδών υγιεινής στις τουαλέτες.
ΧΡΕΙΖΟΜΑΣΤΕ ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΛΗΤΕΡΟ ΜΕΛΛΟΝ.
ΑΥΤΗ Η ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΚΥΡΙΩΣ ΩΣ ΕΝΔΕΙΞΗ ΔΙΑΜΑΡΤΙΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗ ΧΡΌΝΙΑ ΑΝΕΥΘΗΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΑΠΟΔΙΚΝΥΕΤΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ.
ΚΑΛΟΥΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑΣ «ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΗΣ» ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΠΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ.
ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΛΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΣΤΗΡΙΞΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΟ ΤΟΥΣ ΔΡΑΣΗ ΣΤΗΝ ΚΤΙΣΗ ΕΝΟΣ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΟΥ, ΔΙΚΑΙΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΠΑΝΤΩΝ ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ
• Υποχρεωτική και τακτική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών από κατάλληλους ανθρώπους με σκοπό την καλύτερη και ποιοτικότερη διεξαγωγή του μαθήματος. Επίσης απαραίτητος είναι ο έλεγχος των καθηγητών σε περίπτωση αμέλειας των καθηκόντων τους και εκμετάλλευσης της αδικαιολόγητης και ασύδοτης ελευθερίας που τους παρέχει το κράτος.
o Όλοι οι εργαζόμενοι αξιολογούνται σχεδόν καθημερινά . Είναι λοιπόν παράλογο έως καταστροφικό να μην αξιολογείται το έργο των εκπαιδευτικών και το αποτέλεσμα της δουλειάς του.
• Διορισμός καθηγητή ελεύθερου σχεδίου (εξεταζόμενο μάθημα πανελληνίων) .
• Υπάρχει παντελής αδιαφορία του κράτους για την εκπαίδευση με αποτέλεσμα την υποβίβαση της δημόσιας παιδείας και την στροφή των μαθητών σε φροντιστήρια
• Διορισμένος ψυχολόγος από το κράτος σε κάθε σχολείου για την στήριξη και παρακολούθηση των εκπαιδευτικών και των μαθητών .
• Οι καθηγητές να αναλαμβάνουν τη διεξαγωγή μαθημάτων τα οποία ειδικεύονται με βάση το πτυχίο τους . Δεν γίνεται να υποχρεώνονται καθηγητές να καλύπτουν ελλείψεις εκτός του πεδίου γνώσεων τους διακινδυνεύοντας την τύχη των παιδιών .
• Έντονη ανασφάλεια των μαθητών λόγω διαρκών μετατροπών του συστημάτων γενικών εξετάσεων και ειδικότερα των πανελληνίων .
Απαιτείται καλός σχεδιασμός και λεπτομερής μελέτη για την εφαρμογή ενός συστήματος το οποίο δεν θα χρειάζεται να αλλάζει κάθε 2-3 χρόνια ή όταν αλλάζει η κυβέρνηση.
• Τα αιτήματα και τα έγγραφα της διοίκησης του σχολείου δεν παίρνουν απάντηση καταργώντας οποιαδήποτε διέξοδο βελτίωσης της λειτουργίας του λυκείου.
• Στο λύκειο έχει παρατηρηθεί ένας ανταγωνισμός των καθηγητών λόγω προσωπικών αιτιών. Κάτι που μεταφέρεται στην τάξη κατά τη διάρκεια των μαθημάτων με αντιπαιδαγωγικό και κάποιες φορές προκλητικό τρόπο με συνέπεια τη δυσανασχέτηση των μαθητών .
• Επαναλαμβανόμενα δείγματα ρατσισμού, από μικρό αριθμό καθηγητών, με ενδεχόμενες διακρίσεις των μαθητών λόγω καταγωγής ή μαθητικών επιδόσεων
• Η κυβέρνηση να εξασφαλίσει την απαραίτητη χρηματοδότηση για να λειτουργούν τα σχολεία μας κανονικά. Κανένα σχολείο χωρίς θέρμανση! Αφορολόγητο πετρέλαιο και φυσικό αέριο σε όλα τα σχολεία (προνόμιο που έχουν οι εφοπλιστές, αλλά όχι τα σχολεία…)
• Δημιουργική αξιοποίηση του προαυλίου με την καλλιέργεια λαχανικών και φύτευση λουλουδιών και δέντρων με σκοπό τη σκιά (μιας και ζούμε στην χώρα του μόνιμου ήλιου) και το υγιές και καλαίσθητο περιβάλλον.
• Καλύτερη τροφοδότηση ειδών υγιεινής στις τουαλέτες.
ΧΡΕΙΖΟΜΑΣΤΕ ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΛΗΤΕΡΟ ΜΕΛΛΟΝ.
ΑΥΤΗ Η ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΚΥΡΙΩΣ ΩΣ ΕΝΔΕΙΞΗ ΔΙΑΜΑΡΤΙΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗ ΧΡΌΝΙΑ ΑΝΕΥΘΗΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΑΠΟΔΙΚΝΥΕΤΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ.
ΚΑΛΟΥΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑΣ «ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΗΣ» ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΠΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ.
ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΛΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΣΤΗΡΙΞΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΟ ΤΟΥΣ ΔΡΑΣΗ ΣΤΗΝ ΚΤΙΣΗ ΕΝΟΣ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΟΥ, ΔΙΚΑΙΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΠΑΝΤΩΝ ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.