Η καγκελάριος της Γερμανίας Αγγελα Μέρκελ, ο πρόεδρος της Γαλλίας Φρανσουά Ολάντ και ο πρωθυπουργός της Ιταλίας Ματέο Ρέντσι θα είναι παρόντες στην τελετή των εγκαινίων και στη συνέχεια θα επιβιβασθούν σε τρένο που θα τους μεταφέρει από το Ερστφελντ, στο βόρειο άκρο της σήραγγας, στο Τιτσίνο της νότιας Ελβετίας, στο νότιο άκρο της.
Η διάνοιξη της σήραγγας κόστισε 12,2 δισεκατομμύρια ελβετικά φράγκα (10,9 δισ. ευρώ). Δίνει τη δυνατότητα ημερήσιας κυκλοφορίας 260 εμπορευματικών αμαξοστοιχιών, με ωριαία ταχύτητα 100 χλμ., και 65 επιβατηγών τρένων, με ταχύτητα μέχρι και 200 χλμ./ώρα.
Η κατασκευή της σήραγγας είναι θαύμα σχεδιασμού στη συγκέντρωση και στον συνδυασμό του εξοπλισμού. Μεταξύ των τεχνικών προβλημάτων που έπρεπε να επιλυθούν στο εργοτάξιο, η θερμοκρασία που μπορούσε να φθάσει μέχρι τους 45 βαθμούς Κελσίου και απαίτησε την εγκατάσταση ισχυρού συστήματος εξαερισμού για να εξασφαλισθούν αποδεκτές συνθήκες εργασίας.
Οι εργασίες διήρκεσαν 17 χρόνια και η νέα σήραγγα θα δοθεί στην κυκλοφορία τον Δεκέμβριο. Εντάσσεται στη νέα σιδηροδρομική γραμμή που θα διασχίζει τις Άλπεις, με στρατηγικό στόχο την αύξηση της χρήσης του σιδηροδρόμου και την αποσυμφόρηση των οδικών αρτηριών στη μεταφορά προϊόντων στον άξονα Ρήνου-Αλπεων που ξεκινά από το Ρότερνταμ και καταλήγει στη Γένοβα.
Η διάνοιξη της σήραγγας κόστισε 12,2 δισεκατομμύρια ελβετικά φράγκα (10,9 δισ. ευρώ). Δίνει τη δυνατότητα ημερήσιας κυκλοφορίας 260 εμπορευματικών αμαξοστοιχιών, με ωριαία ταχύτητα 100 χλμ., και 65 επιβατηγών τρένων, με ταχύτητα μέχρι και 200 χλμ./ώρα.
Η κατασκευή της σήραγγας είναι θαύμα σχεδιασμού στη συγκέντρωση και στον συνδυασμό του εξοπλισμού. Μεταξύ των τεχνικών προβλημάτων που έπρεπε να επιλυθούν στο εργοτάξιο, η θερμοκρασία που μπορούσε να φθάσει μέχρι τους 45 βαθμούς Κελσίου και απαίτησε την εγκατάσταση ισχυρού συστήματος εξαερισμού για να εξασφαλισθούν αποδεκτές συνθήκες εργασίας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.