Παρασκευή 4 Μαρτίου 2016

Στο ράφι η αξιολόγηση από Ντάισελμπλουμ και ΔΝΤ

sto-rafi-i-aksiologisi-apo-ntaiselmploum-kai-dntΑρνητικά μηνύματα εκπέμπουν προς την Αθήνα οι Θεσμοί, βάζοντας «στο ράφι» την αξιολόγηση, την ώρα που το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης δηλώνει με κάθε ευκαιρία πως «αν δεν έχει ολοκληρωθεί η αξιολόγηση μέχρι τον Μάιο καήκαμε».
Ο εκπρόσωπος του ΔΝΤ δήλωσε πως το μόνο που ζητά το Ταμείο από την Αθήνα, είναι να υλοποιηθούν όσα συμφωνήθηκαν το περασμένο καλοκαίρι. Ο Τζέρι Ράις μάλιστα δεν χαρίστηκε στον Ευκλείδη Τσακαλώτο -που δήλωσε ότι το ΔΝΤ ζητά διαρκώς νέα μέτρα- λέγοντας πως είναι λάθος να παρουσιάζεται το Ταμείο ως ο σκληρός παίχτης υπενθυμίζοντας το ότι το ΔΝΤ από την αρχή της κρίσης ήταν υπέρ της ανάγκης για ηπιότερη δημοσιονομική προσαρμογή. 

Επιπλέον ο κ.Ράις επιβεβαίωσε πως η εμπλοκή στην αξιολόγηση έγκειται στο γεγονός ότι κατά το ΔΝΤ υπάρχει ένα δημοσιονομικό κενό της τάξης του 4 με 5% του ΑΕΠ, κάτι που καθιστά δύσκολη την επίτευξη των στόχων.
Λίγες ώρες νωρίτερα ο Πρόεδρος του Eurogroup Γερούν Ντάισελμπλουμ δήλωνε πως η Αθήνα έχει κάνει πολύ μικρή πρόοδοτον τελευταίο διάστημα όσον αφορά στις μεταρρυθμίσεις και την μείωση των δαπανών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Αρχειοθήκη ιστολογίου