Δεν ξέρω τι εννοούσε χθες στη Βουλή ο Υπουργός Οικονομικών Ευκλείδης Τσακαλώτος. «Λύση να ’ναι κι ό,τι να ’ναι». Να ‘ρθει γρήγορα πίσω η Τρόικα. Κι ό,τι θέλουν να το πάρουν. Εδώ και τώρα ! Με άλλο νόημα από ‘κείνο που εννοούσαμε παλαιότερα. Μήπως φταίνε και τα ελληνικά του Ευκλείδη;
Μήπως, όμως, ο Ευκλείδης είχε ακούσει προηγουμένως τη σοφή ανάλυση του Αναπληρωτή Υπουργού Εξωτερικών; Του πρώην, μην ξεχνάτε, Πολιτισμού ! Τι τόλμησε να πει ο αθεόφοβος Νίκος Ξυδάκης ανοίγοντας το στόμα του; Ότι με το προσφυγικό και το μεταναστευτικό θα λύσουμε το δημογραφικό πρόβλημα της χώρας. Και με τούτο, πάλι δεν είναι εύκολο να κατανοήσουμε τι πράγματι ήθελε να πει ο «ποιητής».
Ίσως σε αυτό μας βοηθήσει ο Υπουργός Γιάννης (αυτός με δύο «ν») Μουζάλας. «Επιστημονικά» θα βελτιωθεί η φυλή μας. Μας κάνει καλό.
«Λύση να ’ναι κι ό,τι να ’ναι»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.