Οι δουλέμποροι έφερναν τους δυστυχισμένους στη Λέσβο και στην Κω.Το κράτος τους μετέφερε με πλοία στην Αθήνα, λιάζονταν στην Ομόνοια και μετά εξαφανίζονταν, όπως έλεγε και η αρμόδια υπουργός Τασία Χριστοδουλοπούλου.
Πώς; Άλλοι δουλέμποροι τους παραλάμβαναν από το κέντρο της Αθήνας και τους μετέφεραν οδικώς στα Σκόπια. Αυτό το πανηγύρι τελείωσε οριστικά. Η πρώτη προσφυγούπολη στήθηκε στο Φάληρο.
Αυτή είναι η αρχή. Πολύ σύντομα, στα αστικά κέντρα της χώρας θα γεμίσουν προσφυγουπόλεις.
Πρόβλεψη; Η περιπέτεια μόλις άρχισε.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΟΛΙΤΗΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.