Σάββατο 12 Δεκεμβρίου 2015

Κατάληψη του ΠΑΛΑΙ την Κυριακή 13 Δεκεμβρίου στις 11:00 στο ΓΑΛΑΤΣΙ, απο φορείς της πόλης

Το διοικητικό συμβούλιο του Συλλόγου Κυνηδαριωτών Νάξου με ομόφωνη απόφασή του αποδέχθηκε την πρόταση και απόφαση του δημοτικού συμβουλίου Γαλατσίου για κατάληψη .
Όπως επισημαίνει το Δ.Σ. του συλλόγου, το Παλαί είναι χώρος Αθλητισμού και Πολιτισμού, ανήκει στους δημότες Γαλατσίου, στα παιδιά μας, στους πολιτιστικούς συλλόγους και θα πρέπει η πρόσβαση να είναι ελεύθερη και δωρεάν για όλους. 
 
Καλεί όλους την Κυριακή13/12/2015 και ώρα 11:00 πμ. στο ΠΑΛΑΙ, για να διεκδικήσουμε και να κερδίσουμε το ΠΑΛΑΙ για το Γαλάτσι.
Καλές οι κινήσεις αυτές, αλλά φωνές σε " ξένο αχειρώνα ".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Αρχειοθήκη ιστολογίου