Όπως επισημαίνει το Δ.Σ. του συλλόγου, το Παλαί είναι χώρος Αθλητισμού και Πολιτισμού, ανήκει στους δημότες Γαλατσίου, στα παιδιά μας, στους πολιτιστικούς συλλόγους και θα πρέπει η πρόσβαση να είναι ελεύθερη και δωρεάν για όλους.
Καλεί όλους την Κυριακή13/12/2015 και ώρα 11:00 πμ. στο ΠΑΛΑΙ, για να διεκδικήσουμε και να κερδίσουμε το ΠΑΛΑΙ για το Γαλάτσι.
Καλές οι κινήσεις αυτές, αλλά φωνές σε " ξένο αχειρώνα ".
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.