Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2014

Το «πολιτικό» marketing της βίας...

Προσχεδιασμένο το χαστούκι Κασιδιάρη στην Κανέλλη.Ένα νέο βίντεο βλέπει το φως της δημοσιότητας και αποδεικνύει ότι η Χρυσή Αυγή χρησιμοποίησε το marketing της βίας για να προσελκύσει ψηφοφόρους. Στο βίντεο ο αρχηγός της οργάνωσης Νίκος Μιχαλολιάκος μιλώντας σε στελέχη του κόμματος, ζητάει ...
από τα μέλη της οργάνωσης να προχωρούν σε βίαιες ενέργειες για να κεντρίσουν το ενδιαφέρον.

Έτσι μπορεί, όπως γράφει η "Εφημερίδα των Συντακτών"  ο Ηλίας Κασιδιάρης να ισχυρίζεται ότι χτύπησε τη Λιάνα Κανέλλη «αμυνόμενος», αλλά όπως αποδεικνύει το βίντεο-ντοκουμέντο που φέρνει στη δημοσιότητα η «Εφημερίδα των Συντακτών», η επίθεση του ναζιστή βουλευτή με στόχο τη βουλευτή του ΚΚΕ και τη βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Ρένα Δούρου) στο στούντιο του ΑΝΤ1 ήταν απολύτως προμελετημένη.

Όπως συμπληρώνει η εφημερίδα, ο Νίκος Μιχαλολιάκος σε ομιλία του προς τα στελέχη της Χρυσής Αυγής, είχε προαναγγείλει ότι θα χρησιμοποιήσουν την ανοιχτή βία εναντίον των πολιτικών τους αντιπάλων, προκειμένου να στρέψουν προς αυτούς τα φώτα της δημοσιότητας. Ο Αρχηγός ακούγεται καθαρά να προαναγγέλλει: «Ναι! Θα τους χαστουκίσουμε, θα τους χλευάσουμε, θα τους υβρίσουμε. Αυτό δεν θα μπορέσουν να το κρύψουν. Και θα το μάθει ολόκληρος ο ελληνικός λαός».

Η ομιλία έγινε στις 21.5.2011, έναν ολόκληρο χρόνο πριν από την επίθεση Κασιδιάρη. Και τη μέθοδο αυτή την έχει αντιγράψει ο Αρχηγός από τον τρόπο συμπεριφοράς του Ρώσου ακροδεξιού ηγέτη Βλαντιμίρ Ζιρινόφσκι, με τον οποίο η οργάνωση διατηρεί επαφές από το 1996. Ο Ζιρινόφσκι ήταν εκείνος που έριξε ένα ποτήρι νερό κατά τη διάρκεια τηλεοπτικής εκπομπής και εκείνος πάλι γρονθοκόπησε δημόσια πολιτικό του αντίπαλο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Αρχειοθήκη ιστολογίου