Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2013

ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΕΣ ΨΑΧΝΟΝΤΑΙ....

Ήρθε χειμώνας κι ο κοσμάκης τα ‘χει χάσει…

Στα χαρτιά, είναι ακόμα, τα σχέδια για την επανασύνδεση του ρεύματος στα φτωχά νοικοκυριά. Και το χειρότερο απ’ όλα, δεν ξέρουν καν, τον αριθμό τους.

Μπήκε ο χειμώνας κι ακόμη ψάχνουν να βρουν τα σπίτια, που δεν έχουν ηλεκτρικό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Αρχειοθήκη ιστολογίου