Νέο χαράτσι φωτιά για νησιώτες και επιβάτες...
Δεύτερη αύξηση μέσα σε ένα χρόνο στα ναύλα σε τοπικές ακτοπλοϊκές γραμμές αποφάσισε η κυβέρνηση....
Υπενθυμίζουμε ότι τον Οκτώβριο του 2012, ο τότε υπουργός Ναυτιλίας Κ. Μουσουρούλης είχε προχωρήσει σε αυξήσεις της τάξης 2,4% στις ίδιες ακτοπλοϊκές γραμμές.
Η υπουργική απόφαση, η οποία υπογράφεται από τον υπουργό Ναυτιλίας Μ. Βαρβιτσιώτη, δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως (ΦΕΚ Β 1772/23-07-2013) και ισχύει από την ημέρα της δημοσίευσης, δηλαδή ήδη εφαρμόζεται, επιβαρύνοντας εκ νέου τις τσέπες των νησιωτών και των επισκεπτών.
Σύμφωνα με την Εφημερίδα των Συντακτών, οι αυξήσεις δεν αφορούν τις ''μεγάλες γραμμές'' της ακτοπλοΐας, στις οποίες οι ναύλοι διαμορφώνονται ελεύθερα, αλλά την οικονομική θέση επιβατών, οχήματα και εμπορεύματα, πλην ταχυδρομικών αποστολών σε συγκεκριμένες γραμμές.
Κάποιες από αυτές είναι ενδονησιωτικές, όπως Αίγινα - Σπέτσες, Αλόννησος - Βόλος, Ανάφη - Ίος, Ανάφη - Κουφονήσια και κάποιες συνδέσεις του Αργοσαρωνικού, όπως τα Κύθηρα και γραμμές του Β. Αιγαίου. Επιβάλλονται επί του καθαρού ναύλου και στη συνέχεια οι τιμές διαμορφώνονται, αφού προστεθούν και τα τέλη υπέρ τρίτων.
Ωστόσο δεν έχει ακόμη καθοριστεί το ποσοστό της αύξησης, καθώς στην υπουργική απόφαση επισυνάπτονται μεν οι ακτοπλοϊκές γραμμές και οι νέες τιμές των εισιτηρίων, αλλά χωρίς να συμπεριλαμβάνονται μέσα σε αυτά τα τέλη υπέρ τρίτων.
Για τη νέα αύξηση, η απόφαση του υπουργείου Ναυτιλίας επικαλείται την άνοδο 0,8% που σημείωσε ο Δείκτης Τιμών Καταναλωτή κατά την περίοδο Ιανουάριος 2012-Δεκέμβριος 2012....
Υπενθυμίζουμε ότι τον Οκτώβριο του 2012, ο τότε υπουργός Ναυτιλίας Κ. Μουσουρούλης είχε προχωρήσει σε αυξήσεις της τάξης 2,4% στις ίδιες ακτοπλοϊκές γραμμές.
Η υπουργική απόφαση, η οποία υπογράφεται από τον υπουργό Ναυτιλίας Μ. Βαρβιτσιώτη, δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως (ΦΕΚ Β 1772/23-07-2013) και ισχύει από την ημέρα της δημοσίευσης, δηλαδή ήδη εφαρμόζεται, επιβαρύνοντας εκ νέου τις τσέπες των νησιωτών και των επισκεπτών.
Σύμφωνα με την Εφημερίδα των Συντακτών, οι αυξήσεις δεν αφορούν τις ''μεγάλες γραμμές'' της ακτοπλοΐας, στις οποίες οι ναύλοι διαμορφώνονται ελεύθερα, αλλά την οικονομική θέση επιβατών, οχήματα και εμπορεύματα, πλην ταχυδρομικών αποστολών σε συγκεκριμένες γραμμές.
Κάποιες από αυτές είναι ενδονησιωτικές, όπως Αίγινα - Σπέτσες, Αλόννησος - Βόλος, Ανάφη - Ίος, Ανάφη - Κουφονήσια και κάποιες συνδέσεις του Αργοσαρωνικού, όπως τα Κύθηρα και γραμμές του Β. Αιγαίου. Επιβάλλονται επί του καθαρού ναύλου και στη συνέχεια οι τιμές διαμορφώνονται, αφού προστεθούν και τα τέλη υπέρ τρίτων.
Ωστόσο δεν έχει ακόμη καθοριστεί το ποσοστό της αύξησης, καθώς στην υπουργική απόφαση επισυνάπτονται μεν οι ακτοπλοϊκές γραμμές και οι νέες τιμές των εισιτηρίων, αλλά χωρίς να συμπεριλαμβάνονται μέσα σε αυτά τα τέλη υπέρ τρίτων.
Για τη νέα αύξηση, η απόφαση του υπουργείου Ναυτιλίας επικαλείται την άνοδο 0,8% που σημείωσε ο Δείκτης Τιμών Καταναλωτή κατά την περίοδο Ιανουάριος 2012-Δεκέμβριος 2012....
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.