Σάββατο 16 Φεβρουαρίου 2013

ΟΧΙ !!! ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΚΜΕΤΆΛΛΕΥΣΗ ΣΕ ΕΝΑ ΣΟΒΑΡΟ ΘΕΜΑ ,ΠΟΥ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΤΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του δημάρχου !!!!!!! 
"σε συνέχεια της συνάντησης με το ΓΓ του υπουργείου Υγείας, ο Δήμαρχος επισκέφτηκε τον Υπουργό Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας, Γιάννη Βρούτση, με τον οποίο συνομίλησαν για το αίτημα της άρσης της προγραμματισμένης συγχώνευσης των Νοσοκομείων Νάξου και Σύρου και για θέματα ασφάλισης μικρών τουριστικών μονάδων. Ο Υπουργός δήλωσε την αμέριστη συμπαράστασή του προς το αίτημα των Ναξιωτών και ότι ο ίδιος θα συμβάλλει, όσο μπορεί, προκειμένου το Κ.Υ. – Νοσοκομείο Νάξου να διατηρήσει την αυτονομία του και, επιπλέον, να αναβαθμιστούν οι παρεχόμενες υπηρεσίες του".
Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ " ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΣ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑ " ΣΕ ΕΝΑ ΤΟΣΟ ΣΟΒΑΡΟ ΘΕΜΑ, 
ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Αρχειοθήκη ιστολογίου