Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2013

" Η ΓΥΜΝΙΑ " ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ , ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΝΑΞΟΥ, ΑΝΑΓΚΑΖΕΙ ΤΟΥΣ ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ ΣΕ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ


ΝΙΚΟΣ ΚΟΥΤΕΛΙΕΡΗ
Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ
Προς:
Δήμο Νάξου & Μικρών Κυκλάδων
Πολιτική Προστασία Δήμου Νάξου 
& Μικρών Κυκλάδων
                                                 Π Α Ρ Α Ι Τ Η Σ Η
 Κύριε Δρυμαλίτη δυστυχώς έρχομαι στην δυσάρεστη θέση να υποβάλω την παραίτηση μου ως εθελοντικό μέλος της Πολιτικής Προστασίας του Δήμου μας για τους παρακάτω  λόγους:
 1) Από τον Νοέμβριο του 2011 που ιδρύθηκε η Π. Προστασία του Δήμου μας δυστυχώς δεν έχει επιτευχθεί τίποτα ουσίας όσον αφορά τον συντονισμό ομάδων, προμήθεια εξοπλισμού, ασκήσεις ετοιμότητας, δημιουργία γραφείων και μικρού κέντρου επιχειρήσεων όπως είχε προγραμματιστεί κλπ.
2) Είχαμε συντάξει ένα κατάλογο προμηθειών και εργαλείων ο οποίος ενώ εντάχθηκε στον προϋπολογισμό του 2012 δεν προχώρησε η διαδικασία της αγοράς για λόγους που δεν γνωρίζω.
3) Σε συνέχεια δεν μπορούμε να στέλνουμε εθελοντές στα συμβάντα αν δεν έχουν τουλάχιστον ένα στοιχειώδη εξοπλισμό προστασίας και επικοινωνίας.
4) Ο κ. Ζούλης στέλνει κατ επανάληψη δελτία τύπου ως συντονιστής αντιδήμαρχος για ασήμαντα γεγονότα πχ. πρόβλεψη ισχυρών ανέμων κλπ. στα ΜΜΕ με αποτέλεσμα να γινόμαστε περίγελος μιας και ο κόσμος γνωρίζει ότι η Π. Προστασία  τελικά είναι “μόνο στα χαρτιά”. 
Είχα εκφράσει την αντίθεση μου σε αυτά τα δελτία τύπου αλλά δυστυχώς δεν εισακούστηκα. Επίσης ο αρμόδιος γι τα δελτία τύπου είναι ο Γραμματέας σύμφωνα με απόφαση του συντονιστηκού.
 Αυτοί είναι μερικοί από τους βασικούς λόγους τους οποίους κρίνω αρκετούς για να υποβάλω την παραίτηση μου καθώς δεν θέλω να βρεθώ εκτεθειμένος σε δυσμενή γεγονότα που ενδέχεται να προκύψουν κατά την δράση της Π. Προστασίας και να μου αποδοθούν ευθύνες.
 Αναμένω την αποδοχή της παραίτησης μου και σας κρούω τον κώδωνα του κινδύνου,
 Νικόλαος Αυγ. Κουτελιέρης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Αρχειοθήκη ιστολογίου