Θα πέσει η δικτατορία των επαγγελματικών συντεχνιών...
Δείτε το χάλι μιας χώρας που ζητάει επενδύσεις.
Η νομοθεσία στις μεταφορές επιτρέπει σε Εταιρίες να χρησιμοποιούν δικά τους φορτηγά μόνο όταν τα εμπορευματοκιβώτια είναι γεμάτα. Όταν αδειάσουν πρέπει αναγκαστικά να γυρίσουν πίσω με φορτηγό δημόσιας χρήσης. Και το ...
δικό της Ι.Χ. φορτηγό να επιστρέψει χωρίς φορτίο!!!
Η χαριστική νομοθεσία για τα φορτηγά δημόσιας χρήσης εφαρμόσθηκε το 1991 και συμπληρώθηκε με το παραπάνω «δώρο» το 2008. Τότε που υποτίθεται ότι η συγκεκριμένη κυβέρνηση θα άλλαζε το κράτος...
Το 2005 που θα ξεκινούσε... ο εκσυγχρονισμός του κράτους oι πολιτικοί «προστάτες» των φορτηγατζήδων εκτός από την σκανδαλώδη διατήρηση του κλειστού επαγγέλματος τους έκαναν και ένα έκτακτο δωράκι... Απαγόρευσαν στις ιδιωτικές εταιρίες ταχυμεταφορών να χρησιμοποιούν δικά τους φορτηγά πάνω από 4 τον. όπως μέχρι τότε. Εξαίρεσαν βεβαίως τα κρατικά ΕΛΤΑ υπό την «απειλή» των συνδικαλιστικών συντεχνιών.
Το «δωράκι» έγινε με απόφαση του υπουργείου Μεταφορών δημοσιεύθηκε και στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως (μπας και την αμφισβητήσουν οι επόμενοι υπουργοί) αλλά έλειπε κάτι πολύ βασικό. Το σκεπτικό του υπουργείου που οδήγησε στην απόφαση αυτή.
Ο κλάδος των ταχυμεταφορών ζήτησε να μάθει γιατί έγινε αυτό και τι σκοπό εξυπηρέτησε εκτός από τα συμφέροντα των φορτηγών δημόσιας χρήσης.
Μέχρι σήμερα, μετά από 7 χρόνια, κανείς δεν ξέρει τι και πως έγινε. Και ο ένας πολιτικός τα ρίχνει στον άλλο.
Διατηρήθηκε δηλαδή μια γενική σιωπηρή πολιτική συμφωνία αφού οι κυβερνήσεις από το 2005 μέχρι σήμερα «εξυπηρέτησαν» (από κοινού) την συντεχνία των φορτηγατζήδων. Η δε αντιπολίτευση της αριστεράς δεν είχε λόγο να τα βάλει με ένα «λαϊκό κλάδο προς όφελος ιδιωτικών εταιριών...».
Δεν διάλεξα τυχαία το θέμα των επαγγελματικών συντεχνιών στις μεταφορές. Την 1η Ιανουαρίου 2013 καταφθάνει ο πέλεκυς της Ευρωπαϊκής Ένωσης με την μορφή οδηγίας και επιβάλλει στην Ελλάδα πλήρη απελευθέρωση και των ταχυδρομείων.
Αυτό σημαίνει τέρμα στις μονοπωλιακού χαρακτήρα διατάξεις υπέρ των ΕΛΤΑ και κατάργηση κάθε νόμου ή υπουργικής απόφασης που στρεβλώνει τον ανταγωνισμό.
Πρόκειται για την οδηγία που θα προστεθεί στις προηγούμενες για πλήρη απελευθέρωση της αγοράς ενέργειας, του φυσικού αερίου, των επαγγελμάτων, των αδειών πάσης φύσεως επαγγελματικών οχημάτων και της χρήσης κάθε μορφής καυσίμου.
Θα μου πείτε ότι για την Ελλάδα (όπως αποδείχθηκε μέχρι σήμερα) όλα αυτά είναι «ψιλά γράμματα» που αφορούν μόνο τους «κουτόφραγκους» της Ευρώπης. Και βεβαίως όχι τους Ελληναράδες πολιτικούς και υπηρεσιακούς παράγοντες που είναι «ταγμένοι» να προστατεύουν τα κρατικά μονοπώλια.
Ας νομίζουν όμως ότι όλα θα μείνουν έτσι.
Από εδώ και στο εξής δεν θα είναι τόσο απλά τα πράγματα για τους πολιτικούς που προσφέρουν «προστασία» και στις επαγγελματικές συντεχνίες.
Από το 2013 οι καταγγελίες για παράβαση οδηγιών της Ευρωπαϊκής Ένωσης θα πέφτουν βροχή στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή για χίλιες δύο υποθέσεις του χώρου ενεργείας, κίνησης, επαγγελμάτων, συγκοινωνιών, μεταφορών αλλά και παιδείας.
Ελληνικοί και ξένοι όμιλοι της Ελλάδας επιμένουν ότι δεν πάει άλλο.
Ας δούμε όμως σήμερα μόνο αυτές που αφορούν τις μεταφορές γενικά και την «πολιτική προστασία τους» που θα απασχολήσει και το δικαστήριο του Λουξεμβούργου εντός του 2013. Σύμφωνα λοιπόν με την ισχύουσα νομοθεσία.
Οι ιδιωτικές εταιρείες ταχυμεταφορών δεν έχουν επίσης δικαίωμα να χρησιμοποιούν στα φορτηγά τους ,ως καύσιμο, το Diesel της νέας τεχνολογίας όταν κυκλοφορούν στο κέντρο των πόλεων...
Εκεί δηλαδή ακριβώς που χρειάζεται για περιβαλλοντικούς λόγους!!! Υποχρεώνονται να επιβαρύνουν το κόστος τους σε όφελος των φορτηγατζήδων. Γιατί, αντίθετα, επιτρέπεται η χρήση του συγκεκριμένου καυσίμου στα φορτηγά των ΕΛΤΑ, στα ταξί και στα φορτηγά δημόσιας χρήσης!!!
Πάμε παρακάτω.
Ξένες και ελληνικές εταιρίες που κάνουν εξαγωγές μπορούν να μεταφέρουν εμπορεύματα εκτός Ελλάδος με δικά τους φορτηγά. Αλλά αν μια θυγατρική τους στο εξωτερικό θέλει να στείλει εμπορεύματα στην Ελλάδα με το συγκεκριμένο φορτηγό που βρίσκεται εκεί της το απαγορεύει η ελληνική νομοθεσία!!!
Οι εταιρείες πετρελαιοειδών δεν έχουν δικαίωμα να διαθέτουν όσα βυτιοφόρα καυσίμων θέλουν αλλά ένα συγκεκριμένο αριθμό. Αλλά και αυτό θα το εγκρίνει το κράτος.
Αν θέλουν κι άλλες μεταφορές θα πρέπει να πληρώνουν αναγκαστικά βυτιοφόρα Δ.Χ.
Το «καθεστώς» είναι γνωστό και ισχύει από χρόνια. Το άγνωστο είναι ότι θα έλθουν οι πανταχούσες στο κράτος από το Ευρωπαϊκό Δικαστήρια.
Οι Ελληνικές Εταιρίες Ενοικίασης Αυτοκινήτων δεν επιτρέπεται να έχουν φορτηγά να τα ενοικιάζουν αλλά ούτε επαγγελματικά αυτοκίνητα με οδηγό για επαγγελματική χρήση από Εταιρίες. Τις γνωστές λιμουζίνες με σοφέρ που συναντάμε σε όλο τον πλανήτη μέχρι και στην Αφρική.
Εμείς στο Ελλάδισταν όμως δεν πρέπει να χαλάσουμε την επαγγελματική «σούπα» στους ταξιτζήδες.
Αυτά τα πράγματα δεν μπορούν να σταθούν άλλο και δεν θα σταθούν. Η χώρα ή θα γίνει Ευρωπαϊκή ή ας κλείσει, μαζί με τα επαγγέλματα, και τα σύνορά της.
Και ας το πάρουμε απόφαση ότι τελειώσαμε.
capital.gr
Η νομοθεσία στις μεταφορές επιτρέπει σε Εταιρίες να χρησιμοποιούν δικά τους φορτηγά μόνο όταν τα εμπορευματοκιβώτια είναι γεμάτα. Όταν αδειάσουν πρέπει αναγκαστικά να γυρίσουν πίσω με φορτηγό δημόσιας χρήσης. Και το ...
δικό της Ι.Χ. φορτηγό να επιστρέψει χωρίς φορτίο!!!
Η χαριστική νομοθεσία για τα φορτηγά δημόσιας χρήσης εφαρμόσθηκε το 1991 και συμπληρώθηκε με το παραπάνω «δώρο» το 2008. Τότε που υποτίθεται ότι η συγκεκριμένη κυβέρνηση θα άλλαζε το κράτος...
Το 2005 που θα ξεκινούσε... ο εκσυγχρονισμός του κράτους oι πολιτικοί «προστάτες» των φορτηγατζήδων εκτός από την σκανδαλώδη διατήρηση του κλειστού επαγγέλματος τους έκαναν και ένα έκτακτο δωράκι... Απαγόρευσαν στις ιδιωτικές εταιρίες ταχυμεταφορών να χρησιμοποιούν δικά τους φορτηγά πάνω από 4 τον. όπως μέχρι τότε. Εξαίρεσαν βεβαίως τα κρατικά ΕΛΤΑ υπό την «απειλή» των συνδικαλιστικών συντεχνιών.
Το «δωράκι» έγινε με απόφαση του υπουργείου Μεταφορών δημοσιεύθηκε και στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως (μπας και την αμφισβητήσουν οι επόμενοι υπουργοί) αλλά έλειπε κάτι πολύ βασικό. Το σκεπτικό του υπουργείου που οδήγησε στην απόφαση αυτή.
Ο κλάδος των ταχυμεταφορών ζήτησε να μάθει γιατί έγινε αυτό και τι σκοπό εξυπηρέτησε εκτός από τα συμφέροντα των φορτηγών δημόσιας χρήσης.
Μέχρι σήμερα, μετά από 7 χρόνια, κανείς δεν ξέρει τι και πως έγινε. Και ο ένας πολιτικός τα ρίχνει στον άλλο.
Διατηρήθηκε δηλαδή μια γενική σιωπηρή πολιτική συμφωνία αφού οι κυβερνήσεις από το 2005 μέχρι σήμερα «εξυπηρέτησαν» (από κοινού) την συντεχνία των φορτηγατζήδων. Η δε αντιπολίτευση της αριστεράς δεν είχε λόγο να τα βάλει με ένα «λαϊκό κλάδο προς όφελος ιδιωτικών εταιριών...».
Δεν διάλεξα τυχαία το θέμα των επαγγελματικών συντεχνιών στις μεταφορές. Την 1η Ιανουαρίου 2013 καταφθάνει ο πέλεκυς της Ευρωπαϊκής Ένωσης με την μορφή οδηγίας και επιβάλλει στην Ελλάδα πλήρη απελευθέρωση και των ταχυδρομείων.
Αυτό σημαίνει τέρμα στις μονοπωλιακού χαρακτήρα διατάξεις υπέρ των ΕΛΤΑ και κατάργηση κάθε νόμου ή υπουργικής απόφασης που στρεβλώνει τον ανταγωνισμό.
Πρόκειται για την οδηγία που θα προστεθεί στις προηγούμενες για πλήρη απελευθέρωση της αγοράς ενέργειας, του φυσικού αερίου, των επαγγελμάτων, των αδειών πάσης φύσεως επαγγελματικών οχημάτων και της χρήσης κάθε μορφής καυσίμου.
Θα μου πείτε ότι για την Ελλάδα (όπως αποδείχθηκε μέχρι σήμερα) όλα αυτά είναι «ψιλά γράμματα» που αφορούν μόνο τους «κουτόφραγκους» της Ευρώπης. Και βεβαίως όχι τους Ελληναράδες πολιτικούς και υπηρεσιακούς παράγοντες που είναι «ταγμένοι» να προστατεύουν τα κρατικά μονοπώλια.
Ας νομίζουν όμως ότι όλα θα μείνουν έτσι.
Από εδώ και στο εξής δεν θα είναι τόσο απλά τα πράγματα για τους πολιτικούς που προσφέρουν «προστασία» και στις επαγγελματικές συντεχνίες.
Από το 2013 οι καταγγελίες για παράβαση οδηγιών της Ευρωπαϊκής Ένωσης θα πέφτουν βροχή στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή για χίλιες δύο υποθέσεις του χώρου ενεργείας, κίνησης, επαγγελμάτων, συγκοινωνιών, μεταφορών αλλά και παιδείας.
Ελληνικοί και ξένοι όμιλοι της Ελλάδας επιμένουν ότι δεν πάει άλλο.
Ας δούμε όμως σήμερα μόνο αυτές που αφορούν τις μεταφορές γενικά και την «πολιτική προστασία τους» που θα απασχολήσει και το δικαστήριο του Λουξεμβούργου εντός του 2013. Σύμφωνα λοιπόν με την ισχύουσα νομοθεσία.
Οι ιδιωτικές εταιρείες ταχυμεταφορών δεν έχουν επίσης δικαίωμα να χρησιμοποιούν στα φορτηγά τους ,ως καύσιμο, το Diesel της νέας τεχνολογίας όταν κυκλοφορούν στο κέντρο των πόλεων...
Εκεί δηλαδή ακριβώς που χρειάζεται για περιβαλλοντικούς λόγους!!! Υποχρεώνονται να επιβαρύνουν το κόστος τους σε όφελος των φορτηγατζήδων. Γιατί, αντίθετα, επιτρέπεται η χρήση του συγκεκριμένου καυσίμου στα φορτηγά των ΕΛΤΑ, στα ταξί και στα φορτηγά δημόσιας χρήσης!!!
Πάμε παρακάτω.
Ξένες και ελληνικές εταιρίες που κάνουν εξαγωγές μπορούν να μεταφέρουν εμπορεύματα εκτός Ελλάδος με δικά τους φορτηγά. Αλλά αν μια θυγατρική τους στο εξωτερικό θέλει να στείλει εμπορεύματα στην Ελλάδα με το συγκεκριμένο φορτηγό που βρίσκεται εκεί της το απαγορεύει η ελληνική νομοθεσία!!!
Οι εταιρείες πετρελαιοειδών δεν έχουν δικαίωμα να διαθέτουν όσα βυτιοφόρα καυσίμων θέλουν αλλά ένα συγκεκριμένο αριθμό. Αλλά και αυτό θα το εγκρίνει το κράτος.
Αν θέλουν κι άλλες μεταφορές θα πρέπει να πληρώνουν αναγκαστικά βυτιοφόρα Δ.Χ.
Το «καθεστώς» είναι γνωστό και ισχύει από χρόνια. Το άγνωστο είναι ότι θα έλθουν οι πανταχούσες στο κράτος από το Ευρωπαϊκό Δικαστήρια.
Οι Ελληνικές Εταιρίες Ενοικίασης Αυτοκινήτων δεν επιτρέπεται να έχουν φορτηγά να τα ενοικιάζουν αλλά ούτε επαγγελματικά αυτοκίνητα με οδηγό για επαγγελματική χρήση από Εταιρίες. Τις γνωστές λιμουζίνες με σοφέρ που συναντάμε σε όλο τον πλανήτη μέχρι και στην Αφρική.
Εμείς στο Ελλάδισταν όμως δεν πρέπει να χαλάσουμε την επαγγελματική «σούπα» στους ταξιτζήδες.
Αυτά τα πράγματα δεν μπορούν να σταθούν άλλο και δεν θα σταθούν. Η χώρα ή θα γίνει Ευρωπαϊκή ή ας κλείσει, μαζί με τα επαγγέλματα, και τα σύνορά της.
Και ας το πάρουμε απόφαση ότι τελειώσαμε.
capital.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.