Οι πολιτικοί, δεν εγκαταλείπουν τα πολυτελή αυτοκίνητα...
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΖΟΥΝ " ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥΣ"
Η προσπάθεια τα τελευταία χρόνια να μπει μαχαίρι στον χορό των 320 εκατ. ευρώ που σπαταλώνται ετησίως για τα κρατικά αυτοκίνητα, με εξορθολογισμό των δαπανών, περιορισμό των δικαιούχων και απόσυρση των παλαιών οχημάτων, φαίνεται να...
βρίσκεται στο σημείο που την άφησε ο πρώην υπουργός Γ. Ραγκούσης.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της «Καθημερινής» ο αριθμός του στόλου που κυκλοφορεί σήμερα παραμένει απροσδιόριστος, ενώ υπάρχει η τάση στα υψηλά κλιμάκια του κράτους να μην εγκαταλείπουν τη λογική των πολυτελών αυτοκινήτων για τις μετακινήσεις τους. Η παραίνεση του υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης, Αντώνη Μανιτακή, προς τους συναδέλφους του, μόλις ανέλαβε τα καθήκοντά του, να περιορίσουν τον αριθμό των κρατικών οχημάτων που χρησιμοποιούν στα απολύτως απαραίτητα μάλλον έπεσε στο κενό...
Λίγο μετά την επιστολή που έστειλε, γράφει το ρεπορτάζ, κατά πληροφορίες, δέχθηκε τηλεφωνήματα από κυβερνητικά στελέχη τα οποία του ζητούσαν περισσότερα και υψηλότερου κυβισμού αυτοκίνητα. Η ίδια νοοτροπία διαπνέει και την ιεραρχία της διοίκησης: υπηρεσιακά αυτοκίνητα οδηγούν πρόσωπα που δεν έχουν αυτό το δικαίωμα. Πρόσωπα που δικαιούνται ένα και μόνο αυτοκίνητο κάνουν χρήση περισσότερων. Πλήθη υπηρεσιακών παραγόντων χρησιμοποιούν παράνομα τα κρατικά αυτοκίνητα για να τους μεταφέρουν από την οικία τους στην υπηρεσία ή και για προσωπικές εξυπηρετήσεις των ιδίων και των οικογενειών τους. Πολλοί δε παραλείπουν, αναφέρει η «Καθημερινή», να φέρουν τα απαραίτητα συνοδευτικά έγγραφα, όπως Διαταγή Πορείας και Δελτίο Κίνησης.
Η προσπάθεια τα τελευταία χρόνια να μπει μαχαίρι στον χορό των 320 εκατ. ευρώ που σπαταλώνται ετησίως για τα κρατικά αυτοκίνητα, με εξορθολογισμό των δαπανών, περιορισμό των δικαιούχων και απόσυρση των παλαιών οχημάτων, φαίνεται να...
βρίσκεται στο σημείο που την άφησε ο πρώην υπουργός Γ. Ραγκούσης.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της «Καθημερινής» ο αριθμός του στόλου που κυκλοφορεί σήμερα παραμένει απροσδιόριστος, ενώ υπάρχει η τάση στα υψηλά κλιμάκια του κράτους να μην εγκαταλείπουν τη λογική των πολυτελών αυτοκινήτων για τις μετακινήσεις τους. Η παραίνεση του υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης, Αντώνη Μανιτακή, προς τους συναδέλφους του, μόλις ανέλαβε τα καθήκοντά του, να περιορίσουν τον αριθμό των κρατικών οχημάτων που χρησιμοποιούν στα απολύτως απαραίτητα μάλλον έπεσε στο κενό...
Λίγο μετά την επιστολή που έστειλε, γράφει το ρεπορτάζ, κατά πληροφορίες, δέχθηκε τηλεφωνήματα από κυβερνητικά στελέχη τα οποία του ζητούσαν περισσότερα και υψηλότερου κυβισμού αυτοκίνητα. Η ίδια νοοτροπία διαπνέει και την ιεραρχία της διοίκησης: υπηρεσιακά αυτοκίνητα οδηγούν πρόσωπα που δεν έχουν αυτό το δικαίωμα. Πρόσωπα που δικαιούνται ένα και μόνο αυτοκίνητο κάνουν χρήση περισσότερων. Πλήθη υπηρεσιακών παραγόντων χρησιμοποιούν παράνομα τα κρατικά αυτοκίνητα για να τους μεταφέρουν από την οικία τους στην υπηρεσία ή και για προσωπικές εξυπηρετήσεις των ιδίων και των οικογενειών τους. Πολλοί δε παραλείπουν, αναφέρει η «Καθημερινή», να φέρουν τα απαραίτητα συνοδευτικά έγγραφα, όπως Διαταγή Πορείας και Δελτίο Κίνησης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.