Τρίτη 13 Μαρτίου 2012


ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ Η ΚΑΤΑΛΗΨΗ
ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΣΤΗ ΧΩΡΑ
 Παραιτήσεις από το 15μελες συμβούλιο των μαθητών , καθώς θεωρούν ότι δεν εκφράζεται πλέον το σύνολο των μαθητών.
Στην ψηφοφορία για την πραγματοποίηση της κατάληψης τα υπέρ ξεπέρασαν τις 200, κάτι που σημαίνει ότι τουλάχιστον τα 2/3 των μαθητών ήταν υπέρ αυτής της κίνησης.
  Αναλυτικά, τα αιτήματα:
-  Έλλειψη διαλόγου μεταξύ μαθητών και Διεύθυνσης
-  Ύποπτο καθεστώς απουσιών, υποκειμενικότητα σχετικά με την αποδοχή δικαιολογητικών και χάνονται δικαιολογητικά
-  Ασύμμετρη και άδικη κατανομή ποινών χωρίς διευκρινίσεις για το θέμα, εξιλαστήριων θυμάτων, λάθος τιμωρίες σε λάθος στιγμές
-  Χαλαρός ασύμμετρος έλεγχος όσον αφορά τις εφημερίες καθηγητών, έλλειψη αισθήματος ασφάλειας
-  Αδυναμία ελέγχου των σχολικών εκδηλώσεων
-  Αυταρχικά αρχηγικός ρόλος ορισμένων παιδιών
-  Ανισότητες μαθητών ως προς την αντιμετώπισή τους
-  Καμία συναίσθηση της θέσης του μαθητή από τη Διεύθυνση
-  Ψυχρή νομική προσέγγιση των ζητημάτων του σχολείου από τη Διεύθυνση που δεν δίνει καμία ευελιξία κινήσεων (απαραίτητη σε ένα περιβάλλον με νέους) και αναιρεί οποιαδήποτε σύγκλιση των μαθητών με τους καθηγητές και τη διεύθυνση
-   Χρήση ψευδών και απειλών από τη Διεύθυνση για τις συνέπειες μιας κατάληψης
Καθεστώς φόβου όσον αφορά την κριτική προς τη Διεύθυνση -μη ελεύθερη έκφραση θετικών απόψεων
-  Ελλιπής ενημέρωση  σχετικά με τις Πανελλήνιες
-  Μείωση εισακτέων στις Σχολές
- Παραπλανητικά στοιχεία σχετικά με τις Πανελλήνιες, να σημειωθεί ότι διδάσκονται στον ελάχιστο βαθμό, ευθύνονται για τα παραπάνω
 Από την πλευρά του ο Διευθυντής είχε χθες το απόγευμα  συνάντηση με το σύλλογο γονέων και κηδεμόνων όπου  συζητήθηκε το ζήτημα της κατάληψης. Δεν επιθυμεί να προχωρήσει σε  μέτρα , αναφέρει ότι «αυτό που θέλω είναι να εξαντλήσουμε το διάλογο. Μέχρι τώρα τα παιδιά έχουν αναρτήσει ένα κατάλογο με αιτήματα, τα περισσότερα εκ των οποίων είναι γενικότητες χωρίς να υπάρχουν συγκεκριμένες κατηγορίες. Δεν έχουν παρά να έρθουν στο γραφείο μου και να τα συζητήσουμε όλα», τονίζει ότι «δεν είναι τίποτα περισσότερο από μία πραξικοπηματική κατάληψη που υποκινείται από 10 -15 κορίτσια κυρίως της 1ης και 3ης Λυκείου»  και καταλήγει ότι «θα έλεγα ότι υπάρχει προσωπική κόντρα κυρίως με μαθήτριες που έχουν τιμωρηθεί στο παρελθόν».
Το θέμα είναι σοβαρό και πρέπει να βρεθεί λύση το γρηγορότερο. Οι Πανελλήνιες εξετάσεις είναι κοντά και τα παιδιά πρέπει να εστιάσουν την προσοχή τους σε αυτές. Οι σκοπιμότητες και οι βεντέτες, εάν υπάρχουν, πρέπει να παραμεριστούν μπροστά στο γενικό καλό.

1 σχόλιο:

  1. Blog
    Ήξερα ότι το χουντικό κράτος μας είναι έτυμο να καταργήσει ή να ελέγχει στο 100% τα blog αλλά δεν περίμενα ότι οι ίδιοι οι κάτοχοι τους αποσύρουν αναρτήσεις που δεν τους αρέσουν τα σχόλια που γίνονται.
    Μιλάω για το blog Ο Ανεμόμυλος που έκανε πρόσφατα την εμφάνιση του, και προ 3 ημερών είχε αναρτήσει ένα σχόλιο του διαχειριστεί, που αναφερόταν στην κατάληψη του λυκείου της Χώρα Νάξου και βεβαίωνε ευθέος την Πασοκική του ταυτότητα, μιας και μιλούσε για υποκινουμένη αντίδραση, λίγων και εν κατακλείδι ελαφρόμυαλων παιδιών.
    Φυσικά αυτό που τον ανάγκασε να αποσύρει την ανάρτηση ήταν τα σχόλια, άλλη μία επιβεβαίωση της Πασοκικής γραμμής του blog και του διαχειριστεί, που λειτουργεί στην γραμμή του κώματος αποφασίζουμε και διατάσσουμε, μήπως πάει και αυτός για βουλευτής, ομορφάντρα μου . Ντροπή.
    Ο αγράμματος.
    Το παραπάνω κείμενο το έστειλα και στο blog του ανεμόμυλου αλλά στα πλαίσια της Πασοκικής δημοκρατίας του δεν αναρτήθηκε. Κατάφερα ώμος να κατεβάσει και πρωινή του ανάρτηση που αναφερόταν στα κώματα και της περικοπές των επιδοτήσεων τους από το κράτος, που τα ίδια έχουν πτωχεύσει. Μιας και το παραπάνω κείμενο το είχα στα σχόλια.
    Οι λαοί ξεχνάνε εύκολα
    Ξεχνάτε της ατελείωτες απεργίες καθηγητών και της υποκινούμενες από τους καθηγητές καταλήψεις μηνών στα λύκεια αλλά τότε ήταν καλά καμωμένα όλα, συνδικαλιστικά Πασοκόσκυλα ήσασταν και πασοκόσκυλα διορισμένα και βολεμένα παραμένετε για λίγο ακόμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Αρχειοθήκη ιστολογίου