Κυριακή 22 Μαρτίου 2015

Τουλάχιστον έτσι ξέρω να κάνουν όσοι πραγματικά αγωνίζονται για τον πολίτη,

Ακόμη και δίκιο να έχει ο Κ.  Κατρούγκαλος - που δεν έχει γιατί οι ημερομνηνίες δεν αφηνουν περιθώρια αμφισβήτησης - και πάλι πρέπει να εκδιωχθεί από την κυβέρνηση διότι η πολιτική ηθική απαγορεύει την εκμετάλλευση πολιτών από πολιτευόμενους. Αν ήθελε να τους συμπαρασταθεί ως δικηγόρος θα ζητούσε μόνο τα έξοδα του. Ή και τίποτα. 

1 σχόλιο:


  1. ΑΝΕΜΟΜΥΛΟΣ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΗΘΙΚΗ !!!

    Γνωρίζοντας την ιδιαίτερη θρησκευτική σχέση σου(ως πιστός ιεροψάλτης) και την εύκολη κατανόηση των πατερικών κειμένων, ας αρχίσουμε με την αναφορά σε μια ηθική αρχή που δύσκολα μπαίνει στο πεδίο της εύκολης κριτικής. Το… « ο συ μισείς, μηδενί ποιήσεις» και βεβαίως το ευαγγελικό… « πάντα ουν όσα θέλητε ίνα ποιώσιν υμίν οι άνθρωποι, ούτω και υμείς ποιείτε αυτοίς• ούτος γαρ εστίν ο νόμος και οι προφήται», καθορίζουν αρχέγονες ηθικές αρχές που το πολιτικό όν σαν και σένα οφείλει να τηρεί όταν ασκεί δημόσια κριτική. Αυτό που θεωρώ πως «διέφυγε» της κριτικής σου, ήταν η κρισιμότητα του ζητήματος την συγκεκριμένη στιγμή. Γιατί πως αλλιώς να εξηγήσω το γεγονός πως η «ηθική σου προσήλωση», αν δεχθούμε πως είναι αλήθεια τα δημοσιεύματα, στοχεύει όχι σε αυτό καθεαυτό στο θέμα της «ανηθικότητας» του «ανδρός», αλλά στην υπόσκαψη του γενικότερου ιδεολογικού ηθικού περιεχομένου της συγκεκριμένης πολιτικής παρατάξεως μέσω του εργαλειακού λόγου.
    Αυτό που θέλω με τα παραπάνω να σου τονίσω φίλε Σχολιαστή Κ… είναι πως ένας κανόνας για πρόοδο και προσπάθεια για έντιμη διέξοδο στα κοινωνικά προβλήματα, είναι και ο όρος της ηθικής αμοιβαιότητας. Υιοθετώντας λοιπόν εσύ ακρίτως τις «αποκαλύψεις» απόψεις του δημοσιογράφου ενός συγκεκριμένου μέσου, με συγκεκριμένο ιστορικό πολιτικό παρελθόν και μη τηρώντας ούτε τις στοιχειώδεις μορφές, της έστω «ίσης αποστάσεως» από τα γεγονότα, όπως επιβάλει η ηθική ατομική αξιολόγηση ενός σοβαρού μέλους που θέλει να έχει «φωνή» στα «δρώμενα», κινδυνεύεις να χαρακτηριστείς ως κυνικός ηθικολόγος, αδιαφορώντας για τις γενικές συνέπειες. Αντί να φροντίζεις με τον λόγο σου και με τα έργα σου να διευρύνεις την κοινωνική εμπιστοσύνη και εντιμότητα, διαλέγεις να θέτεις σε μια κοινωνία απαίδευτη πολιτικά, ερωτήματα που μεγαλώνουν το διαιρετικό χάσμα και επιβάλλουν την ηθική υποκρισία και τον πολιτικό αμοραλισμό.
    Γνωρίζοντας επίσης πολύ καλά πως η κοινωνία μας προσπαθεί (δύσκολα μεν.. αλλά προσπαθεί) να ξεφύγει απ την παραδοξότητα της εκούσιας ή ακούσιας μακροχρόνιας υποστήριξης σε ψεύτικα πολιτικά μοντέλα, εσύ σχεδόν προάγεις την γενική πολιτική απαρέσκεια χωρίς προσωπικούς ηθικούς προβληματισμούς. Η έστω προσωρινή «συμμαχία» σου με τους ΙΣΟΠΕΔΩΤΕΣ της ηθικής και κάθε έννοιας δικαίου ελπίζω να μην παρασύρει τους συντοπίτες μας στην αισχρή πλάνη της υπεροχής των απατεώνων και αναξίων στην πολιτική σκηνή.

    « Ο ΕΠΙ ΤΟΥ ΚΑΝΙΚΛΕΙΟΥ» της νήσου Νάξου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Αρχειοθήκη ιστολογίου