Κυριακή 28 Σεπτεμβρίου 2014

Μανωλάς: «Περήφανος που είμαι στη Ρόμα»

Μανωλάς: «Περήφανος που είμαι στη Ρόμα»Υπερήφανος που αγωνίζεται για λογαριασμό της Ρόμα δήλωσε ο Κώστας Μανωλάς, ο οποίος τόνισε ότι είναι ικανοποιημένος από τα όσα έχει συναντήσει μέχρι στιγμής στον ιταλικό σύλλογο. 
Από εκεί και πέρα, ο διεθνής στόπερ υπογράμμισε ότι θα δώσει τον καλύτερό του εαυτό, έτσι ώστε οι «τζιαλορόσι» φέτος να κατακτήσουν το πρωτάθλημα στη γειτονική χώρα. 
Αναλυτικά όσα δήλωσε ο πρώην κεντρικός αμυντικός του Ολυμπιακού 


Για τη νίκη (2-0) της Ρόμα επί της Ελλάς Βερόνα: 

«Είμαι ικανοποιημένος για την ομάδα και τους παίκτες. Ήταν μία νίκη κύρους, η Βερόνα κλείστηκε πάρα πολύ και το κλειδί για την επικράτηση ήταν το ότι παίξαμε γρήγορα για να ανοίξουμε τους χώρους». 

Για την παρουσία του στους «τζιαλορόσι»: 

«Με γεμίζει με υπερηφάνεια το ότι παίζω στη Ρόμα. Εγώ επιθυμούσα να έρθω σε αυτή την ομάδα. Το ιταλικό πρωτάθλημα είναι δύσκολο, αλλά έχω δουλέψει πριν και συνεχίζω να δουλεύω για να ξεπερνάω αυτές τις δυσκολίες». 

Για το επόμενο παιχνίδι με τη Μάντσεστερ Σίτι για τη 2η αγωνιστική της φάσης των ομίλων του Champions League 

«Έχω παίξει στο Μάντσεστερ αλλά με τη Γιουνάιτεντ. Γνωρίζουμε τη Σίτι, είναι μία μεγάλη ομάδα, θα πρέπει να παίξουμε με μεγάλη ένταση». 

Για τη συνεργασία του στο κέντρο της άμυνας με τον Γιανγκά-Μπιβά: 

«Έχουμε πολύ καλή χημεία, δεχτήκαμε μόνο ένα γκολ και αυτό από στημένη φάση κόντρα στην Πάρμα. Αυτό είναι καλό σημάδι. Είναι ένας σπουδαίος παίκτης και τα πηγαίνουμε καλά μεταξύ μας». 

Για τον Αλνταΐρ, ο θεωρείται πως ήταν ένας από τους καλύτερους αμυντικούς στη σύγχρονη ιστορία του συλλόγου: 

«Ναι, ήταν σπουδαίος παίκτης, θα ήθελα στο μέλλον να παίζω όπως αυτός και προσπαθώ να τον πλησιάσω. Είναι δύσκολο, το ξέρω, αλλά θέλω να καταθέτω το χαρακτήρα μου στο γήπεδο και να βοηθήσω τη Ρόμα να κατακτήσει το πρωτάθλημα».

Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Αρχειοθήκη ιστολογίου