Παρασκευή 25 Απριλίου 2014

Νίκος Φραγκίσκος. Μάχη μέσα από την ανεξάρτητη και αδέσμευτη κίνηση ΝΗΣΙΩΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ στο πλευρό του Νίκου Μαϊτού

fraggiskos«Ασχολούμαι και παρακολουθώ τα κοινά σε δημοτικό επίπεδο, εγώ και η οικογένεια μου, πολλά χρόνια. Υπηρετήσαμε τον τόπο μας με ήθος ευπρέπεια και αξιοπρέπεια απ΄ όπου κάθε φορά οι συμπολίτες μας επέλεγαν.
Έχω λοιπόν το δικαίωμα αλλά και την υποχρέωση, σήμερα, που το νησί μας βρίσκεται σε μια κρίσιμη καμπή, να μη φυγομαχήσω.

Σεβόμενος την ιστορία μας, αλλά και με ευθύνη για την επόμενη μέρα, αποφάσισα να συμπαραταχθώ και να δώσω την μάχη για την ελπίδα στο τόπο μας, μέσα από την ανεξάρτητη και αδέσμευτη κίνηση ΝΗΣΙΩΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ στο πλευρό του Νίκου Μαϊτού, που κινείται πέρα από κάθε κομματική ή άλλου είδους εξάρτηση. Άλλωστε όλοι γνωρίζουν ότι διαχρονική πολιτική μου υπήρξε η ανεξαρτησία των δημοτικών μου επιλογών που ως μοναδικό στόχο είχαν την προσφορά μου στο τόπο.
Με όπλα μας την αγάπη μας για τα νησιά μας, τη σοβαρότητα, την ευθύνη, τη ρεαλιστική μας πρόταση, την εντιμότητα και το ήθος, θα δώσουμε τον αγώνα για την επόμενη μέρα του τόπου μας και των παιδιών μας.
Με τιμή
Φραγκίσκος Νικόλαος
Επιχειρηματίας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Αρχειοθήκη ιστολογίου