Πέμπτη 28 Ιουνίου 2012

Η ΑΜΟΙΒΑΙΑ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ


Ένας επιχειρηματίας στέλνει ένα mail στη σύζυγό του....
"Προς την αγαπημένη μου σύζυγο.
Θα καταλάβεις σίγουρα ότι έχω κάποιες ανάγκες, τις οποίες εσύ με τα 54 σου χρόνια δεν μπορείς πλέον να μου ικανοποιήσεις. Είμαι πολύ ευχαριστημένος μαζί σου και σε εκτιμώ σαν μία καλή σύζυγο. Για τον λόγο αυτό, αφού διαβάσεις αυτό το mail, ελπίζω ότι θα κατανοήσεις το γεγονός ότι θα περάσω το βράδυ με την 18χρονη γραμματέα μου στο ξενοδοχείο Comfort Inn Hotel.
Σε παρακαλώ μην αναστατώνεσαι, δεν είναι κάτι σοβαρό. ΕΣΥ είσαι σημαντική για μένα. 
Θα γυρίσω στο σπίτι πριν τα μεσάνυχτα".
Όταν ο άντρας επέστρεψε σπίτι, βρήκε το κρεβάτι τους άδειο και την παρακάτω επιστολή πάνω στο μαξιλάρι:
"Αγαπημένε μου σύζυγε.
Έλαβα το mail σου και σε ευχαριστώ για την ειλικρίνειά σου.
Θα ήθελα, με αυτή την ευκαιρία, να σου υπενθυμίσω ότι κι εσύ επίσης είσαι 54 χρονών. Ταυτόχρονα θα ήθελα να σε ενημερώσω ότι την ώρα που το διαβάζεις αυτό, θα είμαι στο ξενοδοχείο Fiesta με τον Μιχάλη, τον προπονητή μου στο tennis, ο οποίος, όπως και η γραμματέας σου, είναι 18 ετών.
Σαν επιτυχημένος επιχειρηματίας και με καλές γνώσεις στα μαθηματικά, θα καταλάβεις ότι είμαστε στην ίδια κατάσταση, αν και με μία μικρή διαφορά:
Το 18 χωράει περισσότερες φορές στο 54 από ό,τι χωράει το 54 στο 18.
Για τον λόγο αυτό δεν θα επιστρέψω πριν το αυριανό μεσημέρι".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Αρχειοθήκη ιστολογίου