Κυριακή 31 Ιουλίου 2016

Τα παράπονα που του κάνουν γνωστοί και φίλοι για τις τιμές που είναι ακριβότερες από πέρσι, στους οποίους ο ίδιος είχε προτείνει να κάνουν τις διακοπές τους στη Νάξο, επισημαίνει ο κ. Εμμανουήλ Νικολάκης,

Το κείμενο του κ. Εμμανουήλ Νικολάκη, όπως το απέστειλε στο Cyclades Voice:

"Αγαπητοί φίλοι και Συμπατριώτες από την Νάξο, σας στέλνω αυτήν την επιστολή εντελώς φιλικά και από καθαρό ενδιαφέρον. 

Να ξεκαθαρίσω από την αρχή πως ούτε επιχείρηση έχω ούτε κανένα όφελος στο Νησί, έρχομαι απλά κάθε χρόνο για τις διακοπές μου και φυσικά προσπαθώ να ενισχύσω την Νάξο από την μεριά μου διαφημίζοντας την σε φίλους γνωστούς και σε παρέες. στέλνω με λίγα λόγια κόσμο στα μέτρα των δυνατοτήτων μου, εδώ και χρόνια όσους και να έστειλα όλοι γύριζαν κατενθουσιασμένοι και έσταζαν μέλι για την Νάξο μιλώντας για πολύ καλές τιμές, ποιότητα διαμονής, ποιότητα φαγητού, την ομορφιά φυσικά της Νάξου, και φυσικά για την αγάπη και τον χαρακτήρα των Νάξιων. 



Φέτος για πρώτη φορά αισθάνομαι άσχημα με τα παράπονα πού μου κάνουν για μεγάλη αύξηση των τιμών ειδικά στην διαμονή. δεν ξέρω αν είναι μεμονωμένο η γενικότερο το φαινόμενο εγώ θα σας δώσω δύο παραδείγματα για άτομα που έστειλα εγώ στό ίδιο δωμάτιο πρίν δύο χρόνια:

- Για μια 5μελή οικογένεια 60 ευρώ ίδιες ημέρες ίδια περίοδο, φέτος τους ζήτησε 110 ευρώ. 

- Δύο άτομα πέρυσι σε ξενοδοχείο πάλι μιλάμε για ίδια περίοδο 60 ευρώ την διανυκτέρευση φέτος 90 ευρώ. 

- Παραλιακό κατάστημα πριν δύο χρόνια δωρεάν η ομπρέλα φέτος 10 ευρω η ομπρελα με δυο ξαπλώστρες χωρίς φυσικά καφέ. 

Αυτά είναι ενδεικτικά έχω κι άλλα και φυσικά αυτά μπορούν να αποδειχθούν γιατί μπορεί κάποιος να πεί ότι τα γράφω για διάφορους λόγους. 

Καλό είναι να μεριμνήσουν οι εμπλεκόμενοι στον βαθμό πού μπορούν πρίν να είναι αργά. 

Τα τελευταία χρόνια έχει γίνει μεγάλη προσπάθεια όπως βλέπω από την ΕΑΣ Νάξου, από τα προεδρεία εστίασης, ξενοδόχων, ενοικιαζόμενων, και από όλους τους φορείς του Νησιού. 

Επίσης μην ξεχνάμε την πολύ καλή σύνδεση που έχει η Νάξος φέτος από όλες τις εταιρείες και από Πειραιά και από Ραφήνα όσο και ενδοκυκλαδικά και θα είναι κρίμα να χαλάσει αυτή η όμορφη εικόνα πού χαρακτηρίζει τον τόπο μας! 

Τόπος Γέννησης Πειραιάς, τόπος καταγωγής Κορωνίδα Νάξου!", καταλήγει ο Εμμανουήλ Νικολάκης

Newsroom Cyclades Voice

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Αρχειοθήκη ιστολογίου