Αναλυτικότερα, οι εισαγγελείς του οικονομικού εγκλήματος ζήτησαν από την Εισαγγελία του Αρείου Πάγου τη γνώμη της για τον εάν μετά την ψήφιση του νόμου 4223/2013 που τροποποίησε τον προγενέστερο νόμο 3296/2004, το ΣΔΟΕ έχει την αρμοδιότητα σε περιπτώσεις που διαπιστώνει μεγάλης έκτασης φοροδιαφυγή να προβαίνει σε δεσμεύσεις τραπεζικών λογαριασμών και περιουσιακών στοιχείων των φοροφυγάδων.
Ο αντεισαγγελέας του Αρείου Πάγου, στην γνωμοδότησή του αναφέρει ότι από τη γραμματική διατύπωση του νόμου προκύπτει «σαφώς και ανενδοιάστως» ότι εξακολουθεί να «υφίσταται η αρμοδιότητα του προϊσταμένου της περιφερειακής διεύθυνσης του ΣΔΟΕ να προβαίνει σε δέσμευση τραπεζικών λογαριασμών και περιουσιακών στοιχείων των ελεγχομένων προσώπων, σε περιπτώσεις μεγάλης έκτασης φοροδιαφυγής.
Ακόμη, αναφέρει ο κ. Παντελής, ότι η δέσμευση των τραπεζικών λογαριασμών στις περιπτώσεις μεγάλης φοροδιαφυγής πρέπει να γίνεται από το ΣΔΟΕ προς διασφάλιση των συμφερόντων του Δημοσίου.
www.dikaiologitika.gr
Ο αντεισαγγελέας του Αρείου Πάγου, στην γνωμοδότησή του αναφέρει ότι από τη γραμματική διατύπωση του νόμου προκύπτει «σαφώς και ανενδοιάστως» ότι εξακολουθεί να «υφίσταται η αρμοδιότητα του προϊσταμένου της περιφερειακής διεύθυνσης του ΣΔΟΕ να προβαίνει σε δέσμευση τραπεζικών λογαριασμών και περιουσιακών στοιχείων των ελεγχομένων προσώπων, σε περιπτώσεις μεγάλης έκτασης φοροδιαφυγής.
Ακόμη, αναφέρει ο κ. Παντελής, ότι η δέσμευση των τραπεζικών λογαριασμών στις περιπτώσεις μεγάλης φοροδιαφυγής πρέπει να γίνεται από το ΣΔΟΕ προς διασφάλιση των συμφερόντων του Δημοσίου.
www.dikaiologitika.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.