Παρασκευή 23 Μαΐου 2014

Ο Γλέζος παλεύει για τον αδερφό του...

Έναν ακόμη λόγο για τον οποίο παραμένει στην πρώτη γραμμή της μάχης έδωσε χθες ο υποψήφιος ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Μανόλης Γλέζος, με
συνέντευξή του στην «Αυγή».
Ο Γλέζος αναφέρθηκε στον αδερφό του, Νίκο Γλέζο, ο οποίος εκτελέστηκε από τους ναζί κατά τη διάρκεια της Κατοχής. «Μου είναι εντελώς αδιανόητο να φορέσω παντόφλες, να ξαπλώσω στην πολυθρόνα μου και να παρακολουθώ τα τεκταινόμενα μακριά και σε απόσταση από αυτά. Δεν είναι δική μου θέληση. Είναι επιταγή των συντρόφων που έχασα σε μάχες, διαδηλώσεις και εκτελεστικά αποσπάσματα. Μπροστάρης σε όλο αυτό είναι ο αδερφός μου ο Νίκος που τον εκτέλεσαν οι ναζί», επισήμανε το ιστορικό στέλεχος της Αριστεράς, για να προσθέσει: «Αυτός που μου ζητάει τα χρόνια της ζήσης του, που αυτός δεν ζει και τα ζω εγώ. Είναι δυνατόν να του πω ότι κουράστηκα; Είναι δυνατόν να του πω ότι δεν αντέχω άλλο; Κάθε φορά που έρχεται και με ρωτά, του λέω: Περίμενε, αδερφέ μου, και όπου να 'ναι τα όνειρα τα δικά σου και των άλλων συναγωνιστών μας δικαιώνονται. Νίκο, αδερφέ μου, η Ιστορία χτυπάει την πόρτα μας και οι νέοι της Ελλάδας πάνε να της ανοίξουν»...
matrix24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Αρχειοθήκη ιστολογίου