Σάββατο 3 Μαΐου 2014

στην ΝΗΣΙΩΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ .. ο Γιάννης Αξαόπουλος

axaopoulosΤο μήνυμα του κ. Αξαόπουλου:
Γεννήθηκα το 1969 στην  Κόρωνο Νάξου εκεί όπου και μεγάλωσα.
Φοίτησα στο δημοτικό σχολείο Κορώνου, Γυμνάσιο στο Σκαδό και Λύκειο στο Χαλκί Νάξου.
Αποφοίτησα από το τμήμα Δημόσιας Διοίκησης του Παντείου Πανεπιστημίου με Κατεύθυνση την Δημόσια Οικονομική.
 Είμαι παντρεμένος με την λογίστρια Ειρήνη Μελισσουργού κι έχω δύο παιδιά.
Εργάζομαι από το 1996 ως λογιστής Ά τάξης – οικονομολόγος.
Το 2004 διορίστηκα Λογιστής – υπεύθυνος για την σύνταξη των οικονομικών καταστάσεων του πρώην Δήμου Δρυμαλίας, το 2011 υπήρξα αναπληρωτής προϊστάμενος και μετέπειτα υπάλληλος των οικονομικών υπηρεσιών του Δήμου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων.
Δέχτηκα το κάλεσμα του επικεφαλής του συνδυασμού »Νησιωτική Πολιτεία», Νίκου Μαϊτού γιατί κάνει ένα νέο ξεκίνημα, γιατί έχει τη γνώση και τη θέληση να αλλάξει όσα μας πληγώνουν στον τόπο μας.
Θυσιάζοντας τον μισθό του μόνιμου δημοτικού υπαλλήλου, παραιτήθηκα από τη θέση μου στο Δήμο Νάξου και Μικρών Κυκλάδων  για να συνεισφέρω με όλες μου τις δυνάμεις σ’ αυτή την προσπάθεια.
Δεν επιλέγω την αδράνεια της μονιμότητας!
Ενεργοποιούμαι ως υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος, γιατί οι νέοι μας ασφυκτιούν, γιατί η Νάξος αλλά και τα νησιά μας μαραζώνουν, τα χωριά μας που είναι ο πλούτος των νησιών μας έχουν εγκαταλειφθεί στη μοίρα τους.
Είμαι έτοιμος να αγωνιστώ με ήθος και δυναμισμό για να δούμε μια ‘’άλλη μέρα’’στη Νάξο μας!
Να φτιάξουμε μια Νάξο που να πρωταγωνιστεί στην καρδιά μας!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Αρχειοθήκη ιστολογίου