Το δημόσιο ανοιχτό διάλογο για την προβολή της τοπικής γαστρονομίας στους Έλληνες και ξένους επισκέπτες, στο νησί, θα ανοίξει ο δήμος Νάξου και Μικρών Κυκλάδων σε συνεργασία με το σωματείο Μαζικής Εστίασης Νάξου και Μικρών Κυκλάδων «Φιλοξενία» το απόγευμα της Τρίτης 12 Μαρτίου στις 18:30, στο χώρο του Δημαρχείου. Οι συνδιοργανωτές δίνουν ιδιαίτερη έμφαση στη σύνδεση της αγροτικής παραγωγής και της πλούσιας τοπικής γαστρονομικής παράδοσης με την τουριστική ανάπτυξη στα πέντε νησιά του συμπλέγματος.
ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.