Σάββατο 9 Μαρτίου 2013

ΙΔΟΥ ΟΙ " ΜΑΓΙΚΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ "ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ

ΕΛΥΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ
ΚΑΤΑΡΓΗΣΕ  ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΟ ΜΝΗΜΟΟΝΙΟ !!!
Υπενθυμίζεται, ότι με συντριπτική πλειοψηφία των μαθητών, η κατάληψη ξεκίνησε την Τρίτη 19 Φεβρουαρίου, ενώ σε δεύτερη ψηφοφορία που έγινε τη Δευτέρα 4 Μάρτη και πάλι με μεγάλη πλειοψηφία, αποφασίστηκε από τη γενική συνέλευση των μαθητών η συνέχισή της.
ΠΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΔΕΥΤΕΡΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ?????

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Αρχειοθήκη ιστολογίου